مجازات سرقت ارز دیجیتال

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
ارز دیجیتالشکایتکیفری

مجازات سرقت ارز دیجیتال

سرقت ارز دیجیتال از طریق کیف پول ‌های جعلی | وکیل دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال

لیست عناوین

برای اعطای وکالت به وکیل در خصوص مجازات سرقت ارز دیجیتال از منزل با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال از منزل سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در قسمت کامنت ها و نظرات در انتهای مطلب سوال خود را مطرح نمایید تا وکلای مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

با گسترش تکنولوژی، جرائم جدید نیز به لیست جرائم قدیمی اضافه می شود. یکی از این جرام، سرقت ارز دیجیتال است. این روزها در سراسر دنیا مردم بخش قابل توجهی از سرمایه خود را صرف خرید ارزهای دیجیتال می کنند. افراد سودجو نیز، از این فرصت استفاده کرده و به طرق گوناگون ارزهای دیجیتال را می دزدند.

گرچه حوزه ارزهای دیجیتال یا کریپتوکارنسی ها در کشورمان بسیار تازه و نوپاست و قوانین جامع و کاملی در این باره وضع نشده است اما قانونگذار سرقت ارزهای دیجیتال را جرم انگاری کرده و به این ترتیب، مجرمان به مجازات سرقت ارز دیجیتال محکوم می شوند. ما در این مقاله از بلاگ گروه وکلای بزرگمهر، قصد داریم به مجازات سرقت ارز دیجیتال و نحوه دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال بپردازیم.

پرونده های موفق وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و به طور مثال وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال، به صورت تخصصی تنها در این زمینه فعالیت کرده و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده، کیفری و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که وکیل متخصص در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال در گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال در گروه وکلای بزرگمهر

 

  •  پرونده کلاهبرداری بیت کوین با رد مال ۱۳ میلیارد تومان که موفق به دستگیری متهمین و مجازات آنان شد.
  •  پرونده کلاهبرداری سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال که منجر به محکومیت عوامل آن به حبس و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  •  پرونده هک ولت های ارز دیجیتال توسط هکر نوجوان که در شبکه های اجتماعی بسیار جنجال به پا کرده بود منجر به رفع اتهام موکل شد.
  • پرونده کلاهبرداری دلال های ارز دیجیتال که منجر به محکومیت متهمین و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل کلاهبرداری ارز دیجیتال شد.
  •  پرونده کلاهبرداری در سایت صرافی ارز دیجیتال به ارزش ۵۸ میلیارد تومان با ۳۱ شاکی که منجر به پس گیری تمامی مبالغ به همراه خسارات از عوامل سایت شده است.
  • پرونده سواستفاده از کارت بانکی موکل برای کلاهبرداری و تبدیل تراکنش های مالی به ارز دیجیتال توسط کانال تلگرامی کلاهبردار.
  • پرونده کلاهبرداری از طریق مدل پانزی توسط تیم کلاهبردار که بیش از۸۵ شاکی خصوصی.
  • پرونده سواستفاده و سرقت ارز دیجیتال از ولت خانم توسط دوست پسر ایشان به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان
  • پرونده کلاهبرداری ارز دیجیتال به ارزش ۴میلیارد تومان در مشهد.
  • پرونده سرقت ارز دیجیتال و تخلیه ولت ارز دیجیتال شخص توسط هکر های فضای مجازی.
  • و…
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

برای مشاهده لیست وکلای تهران و شهرستان روی لینک زیر کلیک کنید

لیست وکلای تهران و شهرستان

چرا باید وکالت پرونده مجازات سرقت ارز دیجیتال را به گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در پرونده های مجازات سرقت ارز دیجیتال، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال در پرونده های مجازات سرقت ارز دیجیتال در زمینه مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده مجازات سرقت ارز دیجیتال شما را وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده مجازات سرقت ارز دیجیتال شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت به وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده مجازات سرقت ارز دیجیتال شما، اقدام نمایند.

معرفی ارز دیجیتال چیست؟

قبل از آن که به سراغ مجازات ارز دیجیتال و نحوه دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال برویم، بهتر است مفهوم و تعریف مختصری از ارزهای دیجیتال را بدانیم.

همانطور که احتمالا می دانید، پول های معمولی که همان ارزهای رایج کشورها هستند ( مثل دلار، ریال و یورو) پشتوانه هایی مثل طلا، معادن طبیعی، قدرت سیاسی کشورها و غیره دارند. در سال های گذشته، نوع دیگری از ارز، تحت عنوان کریپتو کارنسی یا ارز دیجیتال خلق شد که اولین آنها بیت کوین نام داشت. این ارزها کاملا مجازی هستند و هیچ پشتوانه ای ندارند. یعنی معادل آنها طلا یا معادن طبیعی وجود ندارد.

شاید بپرسید اگر این ارزها بدون پشتوانه هستند، پس بر چه اساسی کار می کنند؟ درواقع آنچه به ارزهای دیجیتال اعتبار می دهد، اعتماد مردم است. یعنی تا زمانی که مردم به ارزی مثل بیت کوین اعتماد داشته باشند، این ارز ارزشمند است.

ارزهای دیجیتال، واحدهای پول مجازی هستند که از آنها برای خرید و فروش و بسیاری از کارهای دیگر استفاده می شود. ارزش و محبوبیت این ارزها، روز به روز در میان مردم بیشتر می شود و به همین ترتیب هم میزان جرائم مربوط آن رشد می کند. یکی از این جرائم سرقت است.

کسی که متهم به سرقت ارز دیجیتال است باید نسبت به دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال اقدام کرده و به این ترتیب از خود رفع اتهام کند در غیر این صورت مشمول مجازات سرقت ارز دیجیتال می شود.
پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

سرقت ارز دیجیتال

از نظر قانونی، سرقت به معنای ربودن اموال دیگران است. چه این اموال، پول یا اشیاء ملموس باشند، چه دارایی های مجازی مثل ارز دیجیتال. بنابراین، منظور از سرقت ارز دیجیتال نیز، ربودن این ارزها توسط دیگران است.

اگر در دادگاه ثابت شود که کسی ارزهای دیجیتال دیگری را دزدیده است به مجازات سرقت ارز دیجیتال محکوم می شود. در ادامه مطلب بیشتر درباره مجازات سرقت ارز دیجیتال و نحوه دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال توضیح می دهیم.

یکی از مشکلاتی که در زمینه سرقت ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که اساسا این ارزها قابلیت ردیابی و پیگیری کاملی ندارند. البته نه این که اصلا نتوان مشکلات و جرائم مربوط به آن را پیگیری کرد، اما به هر حال پیچیدگی ها و سختی های خاص خودش را دارد.

دارندگان ارزهای دیجیتال، دارایی های خود را در یک حساب مجازی که کیف پول دیجیتال نامیده می شود، نگه داری می کنند. اغلب دزدی ها، از طریق هک این کیف پول ها یا دادن آدرس اشتباه کیف پول، رخ می دهد.

برای مثال، افراد سودجو با دسترسی به پسورد کیف پول، می توانند تمامی ارزهای موجود در آن را به کیف پول خود انتقال دهند. نرم افزارها و روش های زیادی برای هک کردن و دسترسی به پسوورد کیف پول ها وجود دارد، لذا همه کارشناسان این حوزه توصیه می کنند نکات امنیتی را برای جلوگیری از این اتفاقات رعایت کنید.

با این حال، افراد می توانند دادخواست خود مبنی بر سرقت ارزهای دیجیتال را به مراجع قضایی ارائه دهند. مراجع قضایی نیز تا آنجا که بتوانند پرونده را بررسی و پیگیری می کنند. در این شرایط معمولا، چون تمامی نقل و انتقالات بر بستر فضای وب بوده است، یافتن سارق کاری بسیار سخت خواهد بود.

افرادی که متهم به سرقت ارز دیجیتال هستند نیز باید به کمک یک وکیل مجرب و ارائه مدارک، اقدام به دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال نمایند. وکلای آگاه به قوانین و مجازات سرقت ارز دیجیتال بزرگمهر، همواره آماده ارائه مشاوره و اقامه وکالت شما عزیزان هستند.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

سرقت ارز دیجیتال از طریق کیف پول ‌های جعلی

یکی از روش های سرقت ارز دیجیتال، ساخت کیف پول های جعلی است. اگر بخواهید ارز دیجیتال خرید و فروش کنید، باید کیف پول دیجیتال داشته باشید تا ارزهای خود را در آن‌ ذخیره‌ نمائید. حال برخی کلاهبرداران با استفاده از درگاه یا سایت‌ های مختلف کیف پول ‌های جعلی ساخته و آدرس آن را به افراد می دهند و آن را یک کیف پول معتبر معرفی می کنند. وقتی ارز وارد کیف پول می شود، مجرم ارزها را برداشته و صاحب مال عملا دیگر هیچ دسترسی به اموال خود ندارد.

پامپ و دامپ

پامپ و دامپ، یک روش کلاهبرداری و نوعی سرقت در زمینه ارزهای دیجیتال محسوب می شود. در این حالت، برخی افراد یک ارز جدید را با ارزشی کم، به بازار ارائه می دهند و مردم بخش زیادی از سرمایه خود را صرف خرید این ارزها می کنند.

معمولا هم برای این ارزهای تازه، تبلیغات گسترده ای انجام می شود. در نهایت قیمت این ارزها به طرز قابل توجهی کاهش می یابد، در حدی که عملا آن ارز بی ارزش می شود و هرکس که آن را خریداری کرده است ضرر می کند. این حالت پامپ و دامپ نامیده می شود.

اگر شما هم درگیر مشکلات مربوط مجازات سرقت ارز دیجیتال و دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال هستید، توصیه می کنیم حتما از مشاوره حقوقی و وکلای متخصص مجازات ارز دیجیتال بزرگمهر کمک بگیرید. ما در گروه وکلای بزرگمهر آماده ارائه مشاوره تخصصی و اقامه وکالت پرونده های حقوقی شما عزیزان هستیم.

مجازات سرقت ارز دیجیتال

گرچه ارزهای دیجیتال، نوعی پول محسوب می شوند اما از آنجا که بر بستر وب و در دنیای مجازی هستند برای پیگیری جرائم و مشکلات مرتبط با آن، به سراغ قوانین جرائم سایبری برویم.

بر اساس ماده ۷۴۱ قانون مجازات اسلامی: «هر کس به طور غیر مجاز از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو ایجاد یا متوقف کردن داده‎ ها یا مختل کردن سامانه، وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری تحصیل کند، علاوه بر رد مال به صاحب آن به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون (۲۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال، تا یک صد میلیون (۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.»

همچنین بر اساس قوانین، مجازات سرقت ارز دیجیتال در نهایت بر اساس مجازات سایر سرقت ها بررسی می شود و بنابر نظر قاضی پرونده، رای نهایی صادر خواهد شد. مطابق ماده ۶۶۱ قانون مجازات اسلامی، سرقت با ربودن مال غیر بدون علم و اطلاع و رضایت صاحب مال، محقق می شود و مجازات آن، سه ماه و یک روز تا ۲ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق است.

همچنین بر اساس ماده ۶۵۳ قانون مجازات اسلامی، هر کس به نحوی از انحاء مرتکب راهزنی و دزدی شود در صورتی که عنوان محارب بر او صادق نباشد به 3 تا 15 سال‌ حبس و شلاق تا (۷۴) ضربه محکوم می‌ شود.

بیشتر مجازات سرقت در حالت های معمولی است و مجازات سرقت ارز دیجیتال، باتوجه به ارزش مال ربوده شده و سایر شرایط، بنابر نظر قاضی دادگاه تعیین می شود.

از همین رو، فرد متهم نیز فرصت دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال را دارد تا به این طریق بتواند میزان مجازات سرقت ارز دیجیتال خود را کاهش دهد یا به طور کلی، تبرئه شود.

همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به وکیل ارز دیجیتال گروه وکلای بزرگمهر مراجعه بفرمایید.

برای مشاهده لیست وکیل ارز دیجیتال و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل ارز دیجیتال
وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

پیگیری ارز دیجیتال سرقت شده

همانطور که می دانید پیگیری ارزهای دیجیتال سرقت شده کار بسیار دشواری است و از آنجایی که سارقان معمولا نشانی از خود باقی نمی گذارند، ارزهای سرقت شده را به راحتی نمی توان پیگیری کرد.

باید بدانید اگر کسی به هر طریقی بتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند، پیدا کردن ارز دیجیتال سرقت شده کار راحتی نیست اما باید بدانید راهکارهای قانونی وجود دارد که شما می توانید با تشکیل پرونده مراحل پیگیری ارزهای به سرقت رفته را به صورت قانونی پیگیری کنید.

برای آشنایی بیشتر برای پیگیری ارز دیجیتال سرقت شده می توانید با گروه وکلای بزرگمهر تماس حاصل کنید و برای مشاوره با وکلای این مجموعه که دارای سابقه در پرونده های ارزهای دیجیتال هستند، اقدامات لازم را انجام دهید.

وکیل دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال

همانطور که گفتیم به دلیل این که ارزهای دیجیتال، بر بستر وب هستند پیگیری مجرم و جرائم مربوط به آن کاری سخت و پیچیده است. با این حال چه در زمینه پیگیری مجرمان و چه در زمینه دفاع از اتهام سرقت ارز دیجیتال، حضور یک وکیل ماهر و با تجربه در این زمینه که علم کافی را داشته باشد بسیار ضروری است.

اگر متهم به سرقت ارز دیجیتال هستید یا کسی از شما دزدی کرده، بهترین روش برای پیگیری این موضوع و دفاع از خود، اخذ یک وکیل باتجربه در زمینه ارزهای دیجیتال و جرائم آن می باشد. باتوجه به حساسیت و پیچیدگی این گونه دعاوی، توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدام قانونی با تیم وکلای مجازات سرقت ارز دیجیتال بزرگمهر، مشورت کرده و وکالت پرونده خود را به یکی از وکلای باتجربه ما در این زمینه، بسپارید.

تیم وکلای بزرگمهر، بهترین و باتجربه ترین وکلای مجازات سرقت ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد. وکلای ماهر ما، با تکیه بر سال ها دانش و تجربه در پرونده های سرقت و تسلط خود بر قوانین مختلف، بهترین روش را برای دفاع از حقوق شما انتخاب می کنند. برای ارتباط با کارشناسان و وکلای مجازات سرقت ارز دیجیتال بزرگمهر، همین الان با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمائید.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

وکیل مرد مجازات سرقت ارز دیجیتال

در بسیاری از پرونده ها و به خصوص در پرونده های مجازات سرقت ارز دیجیتال، با توجه به شرایط پرونده و موکل، ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل مرد متخصص در زمینه مجازات سرقت ارز دیجیتال فعالیت داشته باشند چرا که بر این باورند که همراه داشتن وکیل مرد مجازات سرقت ارز دیجیتال می تواند مناسب تر باشد. به این دلیل که عموما خانم ها در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل مرد مجازات سرقت ارز دیجیتال به دلیل استفامت و پیگیری مداوم و شجاعت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که افراد با وکیل مرد مجازات سرقت ارز دیجیتال احساس راحتی بیشتری دارند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه وکیل مرد مجازات سرقت ارز دیجیتال با حضور در پرونده شما می تواند آن را به خوبی پیش ببرد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکیل مرد تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکیل مرد در تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مرد در تهران

وکیل خانم مجازات سرقت ارز دیجیتال

در برخی دیگر از پرونده های مجازات سرقت ارز دیجیتال، با توجه به شرایط پرونده ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل خانم متخصص در زمینه مجازات سرقت ارز دیجیتال فعالیت داشته باشند چرا که اعتقاد دارند که همراه داشتن وکیل خانم مجازات سرقت ارز دیجیتال می تواند گزینه مناسب تری باشد. به این دلیل که عموما اقایان در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل خانم مجازات سرقت ارز دیجیتال به دلیل صداقت و دلسوزی در پرونده و احساس مسئولیت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که موکلین خصوصا در میان خانم ها، به دلیل همجنس بودن با وکیل خانم مجازات سرقت ارز دیجیتال احساس راحتی بیشتری داشته باشند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه انتخاب وکیل خانم مجازات سرقت ارز دیجیتال جهت حضور در پرونده شما می تواند انتخابی منطقی باشد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکلای خانم تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکلای خانم تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

لیست وکلای خانم تهران

وکیل قاضی بازنشسته مجازات سرقت ارز دیجیتال

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پرونده مجازات سرقت ارز دیجیتال خود را به یک وکیل قاضی بازنشسته بسپارند، چون تصورشان بر این است که وکیل قاضی بازنشسته تجربه خیلی بیشتری نسبت به دیگر وکلا دارد. البته که نمی توان منکر این قضیه هم شد، زیرا فردی که قاضی بوده و چندین سال به قضاوت مشغول بوده و بازنشسته شده، به واسطه سابقه کاری که در قوه قضاییه داشته، قوانین را بهتر می داند و با مسئله های حقوقی و دادگاه ها آشنایی بیشتری داشته و همچنین چون هر روزه با پرونده های مختلفی خصوصا در زمینه مجازات سرقت ارز دیجیتال سر و کار داشته، تجربه ی بالایی هم دارد. از این رو می تواند با کیفیت بهتری کار وکالت را انجام دهد.

پس در نتیجه انتخاب و اخذ وکیل قاضی بازنشسته مجازات سرقت ارز دیجیتال در پرونده شما می تواند انتخابی مناسب باشد. شما می توانید جهت تماس با قاضبی بازنشسته متخصص در زمینه مجازات سرقت ارز دیجیتال و همچنین مشاهده پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای تماس جهت رزرو جلسه با وکیل قاضی بازنشسته و مشاهده پرونده های موفق ایشان کلیک کنید.

وکیل قاضی بازنشسته

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقرای ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از اخرین قوانین کشور
  • برخود مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…)، کیفری و….

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقیمی باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن: 44428277-021

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال امتیاز دهید

691

امتیاز کل مجازات سرقت ارز دیجیتال

از طریق دکمه زیر به وکیل مجازات سرقت ارز دیجیتال امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: 4.38 ( 2 رای)

وکیل پایه یک دادگستری حامد شاکری نیا

✔️ از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای تهران متخصص در امور خانواده، ملکی و کیفری و... وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای حامد شاکری نیا عضو مرکز مشاوران قوه قضاییه با بیش از ۱۵ سال سابقه وکالت، از جمله مطرح ترین و با تجربه ترین وکلای پایه یک دادگستری تهران در زمینه های کیفری، ملکی و خانواده فعالیت می کنند. ایشان با بیش از ۹۳٪ موفقیت در پرونده های خود، از تجربه و تخصص بالایی در امر وکالت دارند. چنانچه نیازمند جلسه با جناب آقای حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه جلسه شما را با ایشان تنظیم نمایند. تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل