وکیل قاضی بازنشسته در تهران

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
دیوان عالی کشورقاضی بازنشسته

وکیل قاضی بازنشسته در تهران

ویژگی ها و وظایف وکیل قاضی بازنشسته در تهران | لیست وکیل قاضی بازنشسته در تهران

لیست عناوین

برای اعطای وکالت به وکیل قاضی بازنشسته در تهران با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل قاضی بازنشسته در تهران سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در قسمت کامنت ها و نظرات در انتهای مطلب سوال خود را مطرح نمایید تا وکلای مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

قاضی بازنشسته می تواند بعد از بازنشستگی با اخذ پروانه از کانون وکلای دادگستری به عنوان وکیل مشغول به کار شود. وکیل قاضی بازنشسته درتهران با توجه به تجربه زیادی که دارد می تواند در کار خودش بسیار موفق باشد و به یک وکیل درجه یک تبدیل شود.

برای امور حقوقی و کیفری خود می توانید با گروه وکلای بزرگمهر تماس گرفته تا پرونده ی شما را به دست برجسته ترین وکلای قاضی بازنشسته در تهران بسپارند.

پرونده های موفق وکیل قاضی بازنشسته در تهران در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و به طور مثال وکیل قاضی بازنشسته در تهران، به صورت تخصصی تنها در این زمینه فعالیت کرده و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که وکیل متخصص در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل قاضی بازنشسته در تهران گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق وکیل قاضی بازنشسته در تهران در گروه وکلای بزرگمهر

 

 ۱. پرونده سرقت از منازل با ۷۳ شاکی خصوصی که موفق به تبرئه متهم از تمامی اتهامات شد.

 ۲. پرونده قتل مدل معروف اینستاگرامی توسط همسر و سوزاندن جسد وی که منجر به محکومیت قاتل و همدستان به اعدام و دریافت دیه از آن ها برای خانواده مقتول این پرونده شد.

 ۳. پرونده بنزین پاشی و سوزاندن دختر جوان توسط نامزد وی که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی بسیار جنجال به پا کرده بود منجر به دریافت دیه و مجازات متهم برای موکل شد.

۴. پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که منجر به محکومیت متهم به اعدام و دریافت دیه برای شاکی از سوی وکیل کیفری غرب تهران شد.

 ۵. پرونده قتل با سلاح گرم که منجر به تبرئه متهم از تمامی اتهامات شده است.

۶. پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر به همراه کشف ۴۰۰ کیلوگرم شیشه 

۷. پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.

۸. پرونده زمین خواری به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان از املاک اطراف تهران

۹. پرونده ادعای تجاوز و زنای محصنه پزشک به بیمار که منجر به رفع اتهام متهم گردید

۱۰. پرونده تولید، توزیع و حمل ۴۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.

۱۱. پرونده تجاوز و قتل دختر جوان و دفن کردن جسد وی در اطراف تهران

۱۲. پرونده حمله با سلاح سرد شمشیر به دو پسر جوان که منجر به قطع عضو یکی و قتل دیگری شده بود

۱۳. پرونده سرقت مسلحانه به همراه گروگانگیری در کرج

۱۴. پرونده سرقت از بانک در ورامین تهران

۱۵. پرونده سرقت مسلحانه طلا و جواهرات و تجاوز به خانم مالک بوسیله تهدید با اسلحه که منجر به صدور حکم اعدام شد.

و…

آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

وکیل قاضی بازنشسته

بر طبق آمار سالیانه حدود 3600 نفر از قاضی های بازنشسته، قاضی های جوانی که چند سال کاز کرده اند اما خودشان را باز خرید می کنند و اشخاص دیگری در راس کار بدون آزمون وکالت طبق ماده 8 اصلاحی 1373 لایحه قانونی استقلال کانون وکلا، اقدام به اخذ پروانه ی وکالت می کنند. این تغییر شغل از قاضی به وکیل طبق گفته هایشان دلایل گوناگونی مثل عدم امنیت جانی و یا عدم رضایت مالی می باشد. از طرفی کانون کانون وکلای دادگستری نمی تواند از درخواست و دریافت پروانه وکالت قاضی های بازنشسته شود، زیرا در صورت ممانعت، قاضی های بازنشسته می توانند به دادگاه عالی انتظامی شکایت کرده و پروانه ی خود را دریافت کنند چون در ماده 8 قوانینی هست که بر طبق آن، قاضی های بازنشسته می توانند پروانه وکالت دریافت کرده و قاضی بازنشسته شوند. این عمل جوان هایی که سال ها برای شرکت و قبولی در آزمون وکالت زحمت میکشند را در تنگنا قرار داده است.

وکیل قاضی بازنشسته بزرگمهر با موفقیت بالای ۹۸٪ در پرونده های پیچیده و دشوار که بسیاری از وکلا در خصوص این پرونده ها قطع امید کرده اند، دارای بهترین تجربه و سابقه بوده و امید است که بتواند در پرونده های شما مشکل گشا باشد.

قضات بازنشسته، وکلای قابل اعتماد

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پرونده ی خود را به یک وکیل قاضی بازنشسته بسپارند، چون تصورشان بر این است که وکیل قاضی بازنشسته تجربه خیلی بیشتری دارد. البته که نمی توان منکر این قضیه هم شد، زیرا فردی که قاضی بوده و چندین سال کار کرده و بازنشسته شده، به واسطه سابقه کاری که در قوه قضاییه داشته، قوانین را بهتر می داند و با مسئله های حقوقی و دادگاه ها آشنایی بیشتری داشته و همچنین چون هر روزه با پرونده های مختلفی سر و کار داشته، تجربه ی بالایی هم دارد. از این رو می تواند با کیفیت بهتری کار وکالت را انجام دهد. البته باید ذکر کنیم اگر قضات از لحاظ مالی تامین شوند به شغل های دیگر فکر نمی کنند و در همان جایگاه خودشان باقی می مانند. همچنین بعضی اشخاض فکر می کنند وکیل قاضی بازنشسته به دلیل سابقه کاری در قوه ی قضاییه و به موجب دوستان و همکارانی که دارد، اعتبار و نفوذی هم دارد. در حقیقت نمی شود این قضیه را انکار کرد و در بعضی موارد این چنین موضوعاتی دیده می شود. اما توجه به این نکته هم ضروری است که بعضی از قاضی ها بهعد از اینکه وکیل قاضی بازنشسته می شوند، حالا به دلیل رقابت یا حسادت و یا هر دلیل دیگری، با همکاران سابق خود یعنی دیگر قضات و عوامل رابطه ی خوبی ندارند. پس با تمام این توضیحات نمی تونیم بگیم که هر شخصی که وکیل قاضی بازنشسته شده، رانت خواری می کند و یا در دادگستری نفوذ دارد. اما به قطعیت می توان گفت یک وکیل قاضی بازنشسته می تواند نقش مهم و به سزایی در پیشبرد پرونده، مخصوصا پرونده های بزرگ داشته باشد.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

مزایای وکیل قاضی بازنشسته

افراد برای وکیل شدن و پخته شدن در آن مسیر راه درازی در پیش رو دارند. بدین صورت که یک فرد عادی برای وکیل شدن ابتدا باید حداقل مدرک لیسانس در رشته ی حقوق دریافت کند، سپس باید در آزمون وکالت شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون که کار آسانی نیست، بایستی 18 ماه کارآموزی را بگذرانند. اما برای یک قاضی بازنشسته که به مدت 30 سال در حوزه قضایی فعالیت مداوم داشته وتجربه های زیادی دارد، شرایط به این صورت نیست. بدین گونه که وکیل قاضی بازنشسته نیازی به این مراحل ندارند و به واسطه تجربه و سابقه کاریشان، یک راست پروانه وکالت خود را پس از درخواست آن دریافت می کنند. همیشه در مورد وکیل قاضی بازنشسته این شک و شبهه وجود دارد که امکان دارد رانت خواری اتفاق بیفتد. اما برای این موضوع هم راه حلی هست که قاضی هایی که می خواهند وکیل شوند، از طریق نهاد های نظارتی مانند حفاظت اطلاعات قوه قضاییه ارزشیابی شوند و دقت های لازم و کافی را انجام دهند تا قاضی های خوب و با اخلاق و با علم، به کانون وکلا جذب شوند.

و در کل مزیتی که وکیل قاضی بازنشسته در تهران دارد تجربه کاری در حوزه قوه قضاییه و برخورد با پرونده های زیاد است و می دانند که لحن و بیان و کلامشان با قاضی به چه صورت باشد بهتر است و همچنین آشنایی کاملی با قوانین و مقررات هم دارند.

بهترین وکیل قاضی بازنشسته در تهران

بهترین قاضی بازنشسته، کسی است که در طول خدمتش در قضاوت به هیچ شکلی اقدام ناشایستی انجام نداده و سلب صلاحیت نشده باشد و به بهترین نحو ممکن خدمت خود را تمام کرده باشد. یکی از شرایط وکیل قاضی بازنشسته شدن هم این است که به هیچ دلیلی اعم از گرفتن رشوه و یا موارد غیر قانونی رد صلاحیت نشده باشد. در این حال یک قاضی بازنشسته در تهران بعد از اینکه خدمت خود را تمام کرد می تواند بهترین وکیل قاضی بازنشسته در تهران به واسطه ی سابقه کاری طولانی که در قوه قضاییه داشته و با دادگاه های تهران آشنایی دارد، و تسلط کاملی که بر قوانین دارد بشود.

ما در گروه وکلای بزرگمهر با بهترین وکیل قاضی بازنشسته در تهران در خدمت شما هستیم. کافیست با این شماره برای هماهنگی اعطای وکالت تماس حاصل فرمایید.

قاضی کیست ؟

کار قاضی برپایه ی قضاوت است. قاضی به کسی گفته می شود که به تنهایی و یا به عنوان عضوی از هیئت قضات، مدیریت یا ریاست دادگاه را برعهده دارد و به قضاوت می پردازد.

قاضی از قوانین در دادگاه های گوناگون استفاده می کند و بر روند قانونی دادگاه نظارت دارد. قاضی در دعوی شخصی فرد بی طرفی است و بیشتر سعی میکند اختلافات بین دو طرف دعوا را حل و فصل کرده و مذاکره ی بین طرفین دعوا یا نمایندگانشان را آسان کند ولی در صورت نیاز بر اساس قوانین و مقررات نسبت به صدور حکم و دستور اجرا اقدام می کند.

قضاوت بر دو رکن «قانون و عدالت» استوار است.همه نظامهای قضایی دنیا از مقررات قضایی گردآوری و مرتب شده که بر اساس قانون اساسی کشورشان شکل گرفته استفاده می‌کنند و در ایران قوانین مصوب برگرفته از قوانین دینی و شریعت نیز می‌باشد.

قاضی یا وکیل ؟ قوانین بعد از بازنشستگی در ایران و دیگر کشورها

در ایران برای قاضی شدن باید افراد داوطلب بعد از تحصیل در رشته ی حقوق یا دانشگاه علوم قضایی، در آزمون قضات شرکت کنند و بعد از قبولی تبدیل به قاضی هایی می شوند که تازه کار بوده و علم و تجربه کافی را ندارند که این موضوع خود به نوعی ضعف محسوب می شود و قضات تازه بعد از بازنشستگی خود به سمت وکالت می روند، این در حالی است که هم یک حقوق بازنشستگی به طور ثابت دریافت می کنند که این حقوق نیز در سطح خوبی است و هم بعد از بازنشسته شدن از طریق وکالت کسب درآمد می کنند.

ولی در دیگر کشورها قاضی را از بین کسانی انتخاب می کنند که به اندازه ی 10 الی 15 سال سابقه وکالت دارند، زیرا با دارا بودن سابقه وکالت، تجربه ای به دست آورده و به عنوان قاضی می توند به بهترین شکل ممکن قضاوت کنند، در نتیجه قضات دیگر نمی توانند بعد از بازنشستگی در قضاوت به وکالت روی آورند.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

وکالت برای پرونده هایی در دیوان عالی کشور فقط توسط وکیل پایه یک دادگستری و وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور پذیرفته می شود و وکلای پایه دو و یا کارآموزان حق گرفتن در دیوان عالی کشور را ندارند.

وکیل هایی که وکالت پرونده های دیوان عالی کشور را قبول می کنند باید تجربه و مهارت و تسلط زیادی به پرونده ها، قواعد و تشریفات دادرسی داشته باشند. افرادی که به خدمات حقوقی در دیوان عالی کشور به وکیل احتیاج دارند ترجیحا از وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور استفاده نمایند. در این خصوص گروه وکلای بزرگمهر با بهترین وکیل قاضی بازنشسته در تهران در خدمت شما عزیزان می باشد.

به این نکته بسیار توجه داشته باشید که در دیوان عالی کشور فقط و فقط یک بار حق طرح شکایت داشته و در صورت رد شدن دیگر حق شکایت مجدد نخواهید داشت. در نتیجه روش طرح صحیح شکایت توسط یک وکیل ماهر بسیار قابل اهمیت است.

قانون دریافت پروانه وکالت برای قضات بازنشسته

در ماده هشت لایحه «استقلال کانون وکلای دادگستری» مصوب 5 اسفند سال 1333 بیان شده:«به اشخاص زیر پروانه وکالت درجه اول از طرف کانون وکلا داده می‌شود:

  1. به کسانی که دارای 10 سال متوالی یا 15 سال متناوب سابقه خدمات قضایی بوده و لااقل پنج سال ریاست یا عضویت دادگاه داشته باشند ‌و سلب صلاحیت قضایی از آنها از طرف دادگاه عالی انتظامی قضات نشده باشد.
  2. کسانی که دارای دانشنامه لیسانس بوده و پنج سال سابقه خدمات قضایی داشته و سلب صلاحیت قضایی از طرف دادگاه عالی انتظامی از آنها نشده باشد.
  3. نمایندگان هر یک از مجلسین که علاوه از عضویت کمیسیون دادگستری سابقه تدریس در دانشکده حقوق داشته و یا حداقل 20 سال در‌ دوائر وزارت دادگستری یا ثبت اسناد انجام وظیفه اداری کرده باشند به شرط آن که از تاریخ تصویب این قانون ظرف مدت دو ماه درخواست صدور ‌پروانه کنند.»

در تبصره این ماده آمده است: “کسانی که دارای دانشنامه لیسانس بوده و دو سال سابقه خدمت قضایی داشته باشند از انجام دوره کارآموزی معاف هستند اما در این‌ مورد مدت انتظار خدمت از لحاظ اخذ پروانه وکالت جزء خدمت محسوب نمی‌شود.”

بر اساس این ماده و بندهایش، تعداد زیادی از قاضی های بازنشسته دادگستری بعد از بازنشستگی یا تعلیق از خدمت به هر دلیلی، تازه حرفه ی وکالت را شروع می کنند. در شرایطی که سالانه چندین هزار دانشجوهای فارغ التحصیل حقوق با ظرفیت ناچیز تعیین شده از سوی کانون وکلا، با آزمون وکالت درگیر هستند.

نکته بعدی هم قاضی هایی هستند که از خدمت “معلق” شده‌اند و بیشتر این تعلیق از خدمت به دلیل “تخلفات‌” مرتکب شده است اما باز هم می‌توانند پس از تعلیق خود از قضاوت، پروانه وکالت را دریافت کنند.

جلوگیری از وکیل شدن قاضی بازنشسته

طبق ماده 8 که در بالا توضیحات کاملی از دادیم، تعداد زیادی از قاضی های بازنشسته و جوان، اقدام به اخذ پروانه وکالت می کنند. زمانی که روی تابلوی وکالتشان نوشته ی وکیل قاضی بازنشسته به چشم می خورد، به صورت ناخوداگاه در موکلان نوعی اعتماد و اطمینانی ایجاد می شود که این فرد می تواند در پرونده به علت ارتباطاتی که در سیستم قضایی دارد با درصد بیشتری به موفقیت و نتیجه دلخواه برسد، اما این مورد برای همه ی قاضی های بازنشسته صادق نیست.

اگر با دقت قاضی های بازنشسته را بسنجند و قوه ی قضاییه شرایط مطلوبی را برای قاضی های با سابقه و مشتاقی که در کار خودشان مهارت و تسلط هم دارند، فراهم کند تا قاضی ها در همان دستگاه قضایی باقی مانده و به کار خود ادامه دهند، می توان از وکیل شدن قاضی ها جلوگیری کرد و این امر به نفع همه هم هست زیرا جذب کردن افرادی که در قضاوت متخصص و متبحر هستند، کار آسانی نیست.

اما با وجود تمام این ها، وجود تعدادی وکیل قاضی بازنشسته در کانون وکلا، در محقق شدن عدالت و همچنین در مقابل بعضی از قاضی های کم تجربه کمک زیادی کند.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

مشاوره با وکیل قاضی بازنشسته

همانطور که درباره قاضی بازنشسته و تجربیات او صحبت شد، قاضی بازنشسته می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مشاوره باشد. قاضی بازنشسته به خصوص در تهران به واسطه سال ها تجربه ای که در پرونده های مختلف و با پیچیدگی های مختلف کسب کرده است، وکیل و مشاوره بسیار مناسبی محسوب می شود.

وکیل قاضی بازنشسته در موقعیت های مختلفی قرار گرفته است و با پرونده های زیادی رو به رو شده است و برای تصمیم گیری در هر یک از آن ها نقش پررنگی ایفا کرده است. به همین دلیل او از پیچیدگی های پرونده اطلاع دارد و می تواند بهترین راه حل را برای برطرف کردن مشکل و موفقیت در دادگاه بدهد. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم با اعطای وکالت یا رزرو وقت مشاوره با وکیل قاضی بازنشسته در تهران از موفقیت پرونده خود در دادگاه اطمینان حاصل کنید.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

قاضی بازنشسته دادگاه تجدید نظر:

یکی از موقعیت هایی که بسیاری از افراد پس از صدور حکم قطعی پیگیری می کنند، دادگاه تجدید نظر است. بسیاری از افراد اطلاعات زیادی درباره دادگاه تجدید نظر و اقدامات لازم برای تجدید نظر روی پرونده خود را ندارند. در این شرایط دریافت اطلاعات و مشاوره با افرادی که در این حوزه تجربه زیادی دارند و شاهد موفقیت و شکست پرونده های بسیاری بوده اند، کمک زیادی به روند تجدید نظر پرونده می کند.

قاضی بازنشسته به دلیل داشتن تجربه های زیاد در موقعیت های مختلف و پرونده های مختلف می تواند یکی از گزینه های مناسب برای پیگیری بسیاری از پرونده ها در دادگاه تجدید نظر باشد. از همین رو اگر افرادی در پرونده های پیچیده قضائی خود به دنبال مشاوره تجدید نظر هستند، می توانند با یک قاضی بازنشسته دادگاه تجدید نظر مشورت کنند یا وکالت پرونده خود را به او بسپارند.

هزینه وکیل قاضی بازنشسته

یکی از دغدغه های افرادی که به دنبال یک وکیل باتجربه و مجرب برای پرونده خود می گردند، هزینه وکالت است. درباره وکیل قاضی بازنشسته نیز این نگرانی وجود دارد.

به طور کلی حق الوکاله وکیل قاضی بازنشسته مانند دیگر وکلا بستگی به تجربه شخص و شرایط پرونده دارد. برای مثال بعضی از پرونده های کیفری دارای پیچیدگی های زیادی هستند و به مدت زمان بیشتری برای پیگیری احتیاج دارند. در نتیجه حق الوکاله آن ها، علاوه بر هزینه های دادرسی و… نسبت به پرونده های دیگر متفاوت است.

در صورتی که نگران هزینه های وکیل قاضی بازنشسته برای پرونده خود هستید، می توانید با مشاوره با وکیل قاضی بازنشسته از شرایط پرونده و پیچیدگی های آن و حق الوکاله وکیل برای پرونده خود آشنا شوید.

نحوه اعطای پرونده خود به وکیل قاضی بازنشسته در تهران

طبق توضیحاتی که در همین مقاله داده شد، وکیل قاضی بازنشسته به نسبت دیگر وکلا خواستار خیلی بیشتری دارند که پرونده ها به دست آنان سپرده شود. چون وکیل قاضی بازنشسته سابقه فعالیت و خدمت طولانی در حوزه ی قضاوت داشته و پرونده های گوناگونی دیده است. به این دلیل بسیار با تجربه بوده و با دادگستری و قوه قضاییه آشنایی زیاد و کافی دارد. وجود وکیل قاضی بازنشسته خوب و باتجربه در کانون وکلا به جامعه کمک زیادی کرده و باغث می شود عدالت به خوبی و درستی برقرار گردد. علاوه بر این گاهی اوقات ممکن است به قاضی های جوان و کم تجربه ای که ممکن است مثل هر انسانی مرتکب خطا و اشتباه در صدور رای شوند، کمک شایسته ای کنند. اکنون شما می توانید برای اعطای وکلت پرونده های خود به وکیل قاضی بازنشسته در تهران با گروه وکلای بزگمهر تماس بگیرید.

برای اعطای وکالت به وکیل قاضی بازنشسته در تهران با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل قاضی بازنشسته در تهران سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در انتهای مطلب سوال خود را مطرح نمایید تا کارشناسان حقوقی مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

 

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفافیت مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقرای ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از اخرین قوانین کشور
  • برخود مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…)، کیفری و…

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید02144428277

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به وکیل قاضی بازنشسته در تهران امتیاز دهید

78

امتیاز کل وکیل قاضی بازنشسته در تهران

از طریق دکمه زیر به وکیل قاضی بازنشسته در تهران امتیاز دهید

امتیاز کاربران: 4.75 ( 12 رای)

دکتر حسین مروج

✔️ از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای تهران متخصص در امور کیفری، ملکی و خانواده و... جناب آقای دکتر حسین مروج عضو مرکز وکلای قوه قضاییه از جمله مطرح ترین و با تجربه ترین وکلای دادگستری تهران در زمینه های کیفری، ملکی و خانواده فعالیت می کنند. ایشان با بیش از ۴۰ سال سابقه مدیریت حقوقی در سازمان نیروهای مسلح و همچنین ۴۰ سال سابقه در تدریس حقوق در دانشگاه های آزاد و نیروهای مسلح، دارای تجربه بالایی در زمینه حقوقی می باشند. تماس بگیرید

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر۔همسرم با خودرو تصادف کرده گواهینامم نداره اما ماشین بیمس و دوسه نفر سرنشین هم کمی اسیب دیدن ماشینم پارکینگه۔میخاستم بدونم پروندمون بره دادسرا چه حکمی داره و ایا بیمه خسارت واردشده به ماشین و همسرم و سرنشین هارو متقبل میشه یانه۔و چه اقدامی باید بکنیم۔ممنون

    1. با سلام و وقت بخیر. چنانچه خودروی شما بیمه باشد، در صورت محکوم شدن به پرداخت خسارت، دیه موظف است هزینه خسارت وارده را پرداخت نماید.

  2. سلام. اگر در فاکتور فروشنده که کالایی را به هر اداره دولتی می فروشد در شرح کالا تعداد هم نوشته باشد و با ستون تعداد هم تعداد کالا یکی باشد وفاکتور را نهر وانضا کرده باشد آیا فاکتور فروشتده برای اداره دولتی قابل قبول است؟

    1. با سلام و وقت بخیر. بله این موضوع قابل قبول است.

  3. با سلام

    پدر یک آپارتمان مسکونی به فرزند خود صلح عمران کرده است و چند سال بعد پسر فوت میکند. با نگاه به سند متوجه میشوند که دفترخانه به اشتباه به جای صلح عمران سند قطعی زده است و پدر در آن زمان بدون خواندن دقیق و با فرض همان صلح عمران امضا کرده است. در صورتی که کاغذ مالیات و استعلام اداره ثبت صلح عمران را نشان میدهند و موقع سند زدن هم هیچ مالیاتی رد و بدل نشده است. آیا پدر میتواند شکایت کند و آپارتمان را پس بگیرد؟

    1. با سلام و خسته نباشید. در صورتی که استعلام اداره ثبت مبنی بر این موضوع باشد، امکان پیگیری وجود دارد.

      1. سلام اینجانب از کانادا یه پرونده میراث پدرم که به من وکالت واگذار کرده به یک وکیل خیلی خیلی با تجربه احتیاج به مشاوره در خط تلفن وات ساب رو دارم تا وکالت بدهم شماره وات ساب اینجانب ۰۰۱۵******۸۴ هست وحید مصطفی لو هستم به یک وکیل با تجربه اورژانسی احتیاج دارم

        1. با سلام و وقت بخیر. کارشناسان مجموعه سریعا در واتساپ با شما در ارتباط خواهند بود تا به بهترین وکیل در این زمینه متصل شوید.

  4. سلام روزتون بخیر خانم خانه دار با مدرک دیپلم و پنجاه ساله هستم.سی سال است که ازدواج کردم و سه فرزند دارم. به خاطر شرایط نامناسب زندگیم قصد جدایی از همسرم را دارم.همسرم کارخانه دار است اما از اول زندگی اصلا هیچ نفقه ای نداده و همیشه با بد دهنی و کتک زدن من رو خفه کرده.هیچ حقی هم بهم تنیده که حتی خانه ی مادرم بروم. بچه هام هم همینطور اصلا بهشون پول نمیدهد و دائم منت میگذارد.یک دختر بیست و دو ساله دارم و یک پسر چهارده ساله و پسر بزرگم بیست و نه ساله است که از خانه جدا شده. الان قصد دارم جدا شوم از همسرم.حق قانونیه من و بچه هام چیه؟

    1. با سلام و وقت بخیر. در خصوص طلاق، چنانچه حق طلاق و یا وکالت در طلاق داشته باشید امکان پذیر خواهد بود. همچنین در خصوص مهریه و نفقه نیز کاملا به شما تعلق می گیرد. می توانید در صورت نداشتن حق طلاق، ابتدا در خصوص مهریه و نفقه اقدام بفرمایید.

  5. سلام، ملکی تجاری مشاع داریم که پدر و ۳ عموی بنده با هم در ان شریک بوده و پدر و هر سه عمو فوت شده اند ملک ۵۶۰ متر است و تعداد وراث هر چهار خانواده ۲۲نفر است و تعدادی از وراث در ملک کار میکنند قبلا یکی از خواهران شکایت کردند قاضی ملک را غیر قابل افراز اعلام کردند و دستور فروش دادند اما از شکایت خود به دلایلی منصرف شدند ایا میتوان در صورت عدم همکاری وراث بنده با سند رسمی خود به تنهایی دستور فروش ملک را بگیرم؟ ایا وراث میتوانند جلوی شکایت بنده را به صورت قانونی بگیرند؟

    1. با سلام و وقت بخیر. چنانچه در خصوص دستور فروش اقدام بفرمایید، دیگر ورثه امکان شکایت ندارند. میتوانند اعتراض خود را در دادگاه مطرح بفرمایند و قاضی با توجه به شرایط، رای را صادر بفرمایند.

    1. با سلام و وقت بخیر. با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل