اثبات مالکیت اراضی ملی

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
Blogsمصادره اموالملک و ساخت و سازملکیوکیل ملکی

اثبات مالکیت اراضی ملی

اثبات مالکیت اراضی ملی | مهلت اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی| مشاوره با وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی

لیست عناوین

برای اعطای وکالت به وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل اراضی ملی سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در قسمت کامنت ها و نظرات در انتهای مطلب سوال خود را مطرح نمایید تا وکلای مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

 

یکی از مشکلاتی که برای مردمی که در نواحی مختلف کشور زندگی می کنند، پیش می آید و بسیاری از آن ها نمی دانند باید چگونه و از چه راه های قانونی آن را پیگیری نمایند، مربوط به اثبات مالکیت اراضی ملی می باشد. این مشکل، چالش های زیادی با مردم بومی مناطق مختلف، سرمایه گذاران و دیگر مردم این مناطق با سازمان جنگل ها و مراتع کشور به وجود می آورد. همانطور که می دانید تمامی اراضی جنگلی، بیشه ها، مراتع و… بر اساس قانون به دولت تعلق دارد و در قوانینی که برای حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور تصویب شده است، هرگونه بهره برداری از این مناطق غیر قانونی تلقی می شود. با این وجود اثبات اراضی ملی در کشور چگونه امکان پذیر است؟ آیا راهی برای اعتراض به  اثبات مالکیت ملی اراضی وجود دارد؟ برای پاسخ به سوالات خود پیرامون اثبات مالکیت اراضی ملی، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پرونده های موفق وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و به طور مثال وکیل اراضی ملی، به صورت تخصصی تنها در این زمینه فعالیت کرده و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده، کیفری و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که وکیل متخصص امور ملکی در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی در گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق وکیل اراضی ملی در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده ۱۵ هکتار زمین در لواسانات که توسط منابع طبیعی اراضی ملی اعلام شده بود منجر به بازپس گیری ملک شد.
  • پرونده زمین ۱۰۰ هزار متری واقع در پردیس و دماوند که توسط زمین شهری اراضی ملی اعلام شده بود.

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده زمین موات کرج به مساحت ۷ هکتار که منجر به دریافت زمین معوض شد.
  • پرونده زمین منابع طبیعی در خوزستان (اندیمشک) به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع که توسط جهاد کشاورزی تصاحب شده بود، به مالک بازگشت.
  • پرونده زمین شهران به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع که توسط زمین شهری اراضی ملی اعلام شده بود
  • پرونده ۱۸ هکتار زمین در کرج که توسط منابع طبیعی اراضی ملی اعلام شده است
  • پرونده دو قطعه زمین ۱۴۴ متری در افسریه که توسط منابع طبیعی تصاحب شده است
  • پرونده زمین منابع طبیعی ۳ هزار متر مربع در دلیجان اصفهان
  • پرونده ۶ هکتار زمین باغی زراعی در ساوجبلاغ که توسط منابع طبیعی تصرف شده بود.
  • پرونده ۴۰ هزار متر مربع زمین در کهریزک که اراضی ملی اعلام شده بود.
  • پرونده ۴۰۰ متر مربع زمین اراضی ملی اعلام شده در چالوس
  • پرونده اراضی ملی ۵ هکتار زمین در مهاباد
  • پرونده اراضی ملی زمینی در هشتگرد که بخشی از آن تبدیل به فرودگاه شده بود، منجر به دریافت زمین معوض شد.
  • پرونده اراضی ملی مربوط به آبخیزداری به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع در پردیس
  • و…
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

برای مشاهده لیست وکلای تهران و شهرستان روی لینک زیر کلیک کنید

لیست وکلای تهران و شهرستان

چرا باید وکالت پرونده اثبات مالکیت اراضی ملی را به گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در پرونده های اراضی ملی، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی در پرونده های اثبات مالکیت اراضی ملی در زمینه مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده اثبات مالکیت اراضی ملی شما را وکیل  اراضی ملی با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده اثبات مالکیت اراضی ملی شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت به وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده اراضی ملی شما، اقدام نمایند.

منظور از اراضی ملی چیست؟

اراضی ملی به زمین هایی گفته می شود که انسان ها هیچگونه دخل و تصرفی در آن نداشته اند و شکل طبیعی خود را حفظ کرده اند. طبق قانون این اراضی به سازمان منابع طبیعی که یک ارگان دولتی است، تعلق دارد و هرگونه تصرف در این اراضی غیر قانونی تلقی می شود و برای حق خرید، فروش و تصرف نیاز به اثبات مالکیت اراضی ملی دارند. نکته گفته شده در مورد زمین هایی که خارج از شهر قرار دارند، صدق می کند و درباره زمین هایی که داخل شهر هستند، تعریف نمی شوند. زمین هایی که داخل شهر قرار دارند، تحت نظارت سازمان مسکن و شهرسازی آن شهر قرار دارند یا در موارد دیگر نیز باید پیگیری شود تا مشخص شود زمین مربوطه تحت نظارت کدام ارگان دولتی قرار دارند و در صورت لزوم روند قانونی اثبات مالکیت اراضی از ارگان مربوطه مورد پیگیری قانونی قرار گیرد.

نکته قابل توجه در مورد اراضی ملی این است که هر سند مالکیتی که پس از تصویب قانون به رسمیت شناخته شدن جنگل ها و مراتع کشور برای پیگیری های قانونی مورد استفاده قرار گیرد، فاقد ارزش قانونی می باشند و طبق قانون، مالکیتی برای مدعیان در نظر گرفته نمی شود.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

نحوه تشخیص اراضی ملی از مستثنیات

یکی از واژه هایی که در روند پیگیری قانونی اراضی ملی شناخته شده است، مستثنیات است. مستثنیات به اراضی گفته می شود که خارج از حکم کلی مندرج در ماده یک تصویب نامه قانونی ملی شدن جنگل ها و مراتع مصوب شده بر طبق قانون باشند. البته نکته ای که باید بدانید این است که واژه مستثنیات در متن قانون قید نشده است و اثبات مستثنیات یا اثبات اراضی ملی یکی از پرچالش ترین و سخت ترین پرونده های حقوقی شناخته می شوند.

تشخیص اراضی ملی از مستثنیات بر عهده وزارت جهاد سازندگی می باشد که این بنیاد از اداره های تحت نظارت منابع طبیعی می باشد. در صورت مورد قبول واقع شدن اراضی مستثنیات و اثبات اراضی ملی، این اراضی دارای مالک خصوصی می باشند و حق خرید و فروش به آن ها داده می شود.

برای مشاهده لیست بهترین وکیل ملکی تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

بهترین وکیل ملکی تهران

نحوه اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی

یکی از مهم ترین مراحل مربوط به پیگیری پرونده، مربوط به اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی می باشد. در این مراحل باید فرد ذی نفع اثبات کند که ملک مورد نظر مورد تصرف سازمان مراتع و جنگل ها نیست. در این میان قانونی برای فرد ذی نفع وضع گردیده است. طبق قانون قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی فرد ذی نفع کسی است که ادعای مالکیت زمین های حق تشخیص آن ها بر عهده منابع طبیعی و مستثنیات است، را دارد.

همانطور که توضیح داده شد، خواهان باید بتواند اثبات کند که وی در زمان تصویب قانون یا قبل از تصویب قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع، مالک زمین یاد شده، بوده است. در نتیجه این مورد، ممکن است سند رسمی مبنی بر مالکیت این زمین ها وجود نداشته باشد. بنابراین الزامی مبنی بر ارائه سند رسمی برای طرح دادخواست دعوی وجود نخواهد داشت.

طرح دادخواست مورد نظر باید در مقابل اداره منابع طبیعی یا هر سازمان یا ارگان دیگری که زمین به آن واگذار شده است، صورت گیرد. برای مثال در صورتی که زمین تحت نظارت سازمان راه و شهرسازی باشد، دادخواست مربوطه باید به طرفیت سازمان راه و شهرسازی ارائه گردد. البته که توجه داشته باشید موارد گفته شده و جزئیات بیشتری که درباره نحوه اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی وجود دارد از جمله مواردی مهمی هستند که وکیل متخصص اراضی ملی از آن اطلاع کامل دارد و می تواند در تمامی مراحل پرونده همراه شما باشد و شما را راهنمایی کند.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی به چه روش هایی انجام می شود؟

در قسمت قبل به آن اشاره کردیم که ممکن است شما در زمان طرح دعوی سند رسمی مبنی بر مالکیت زمین خود نداشته باشید. به همین دلیل، به طور کلی دو روش برای مطرح کردن دعوی اثبات مالکیت اراضی ملی وجود دارد. این روش روش شامل موارد زیر می شوند.

  • اثبات مالکیت اراضی ملی با سند رسمی
  • اثبات مالکیت بدون وجود هرگونه سند مالکیت یا سند رسمی

اثبات مالکیت اراضی ملی با سند رسمی: در صورتی که سند رسمی یا سند مالکیتی مبنی بر اثبات مالکیت فرد بر زمین وجود داشته باشد، ممکن است مراحل مربوطه با پیچیدگی کمتری همراه باشد. هرچند که در این صورت نیز نمی توان به طور تضمینی درباره موفقیت پرونده اظهار نظر کرد و حتما باید یک فرد آشنا به قوانین و مقررات مربوط به اراضی ملی، پرونده را مورد بررسی قرار دهد و به صورت دقیق تری درباره روند پیشرفت پرونده اظهار نظر کرد.

اثبات مالکیت زمین بدون وجود سند مالکیت: در صورتی که هیچ گونه سند مالکیت یا سند رسمی معتبر مبنی بر اثبات مالکیت اراضی ملی وجود نداشته باشد، پرونده با چالش های بیشتری همراه خواهد شد و پرونده باید به صورت کاملا تخصصی توسط متخصصان اراضی ملی بررسی و پیگیری شوند. هرچند که به نظر می رسد اثبات مالکیت بدون وجود سند رسمی امری غیر ممکن باشد، قوانینی وجود دارند که با استناد به آن ها این امکان برای مالکین زمین ها به وجود می آید تا بتوانند، مالکیت خود را بر زمین های ملی اثبات کنند.

مهلت اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی چقدر است؟

یکی دیگر از سوال هایی که قصد داریم به بررسی آن در این مقاله بپردازیم، مربوط به بهترین زمان اثبات مالکیت اراضی ملی می شود. ممکن است که این سوال شما نیز باشد که مهلت اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی چقدر است و بهترین زمان برای اعتراض چه زمانی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زمان دقیقی برای اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی وجود ندارد و در متن قانون نیز زمانی مبنی بر مهلت مشخص برای اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی به طرفیت سازمان منابع طبیعی و دیگر ارگان ها وجود ندارد. در نتیجه نمی توان زمان مشخصی را برای آن تعریف کرد. هرچند که شما می توانید با مراجعه به وکیل متخصص اراضی ملی درباره چگونگی و مهلت اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی اقدام کنید.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

اسناد و مدارک مورد نیاز برای اثبات مالکیت اراضی

از آنجایی که پرونده های مربوط به اثبات مالکیت اراضی ملی پرچالش و پیچیده است، به اسناد و مدارک متفاوت و متعددی برای پیگیری روند قانونی پرونده نیاز دارند. هم چنین باید بدانید که اسناد و مدارک با توجه به نیاز پرونده و محتوای پرونده متفاوت می باشند و نمی توان به طور حتم و دقیق اسنادی را برای پیگیری پرونده ارائه کرد.

به طور کلی می توان گفت برخی از این مدارک شامل فرم تکمیل شده مربوط به اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی، ارائه نقشه زمین به همراه مقیاس با فرمت مورد نظر و معتبر از منظر مرجع قانونی، ارائه هرگونه مستندات و مدارک موجود دیگری که نشان دهنده مالکیت شخص بر زمین باشد و برخی مدارک دیگر می شود.

توجه داشته باشید که برای جمع آوری این مدارک حتما با وکیل خود مشورت کنید و مدارک مورد نیاز را با توجه به نیازمندی های پرونده جمع آوری کنید.

مشاوره با وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی

با توجه به توضیحات کاملی که درباره اثبات مالکیت اراضی ملی داده شد، حتما متوجه شده اید که اثبات مالکیت اراضی ملی و مراحل پیگیری قانونی آن نیاز به دانش و تخصص زیادی دارد. علاوه بر این، طبق مطالب گفته شده دعوی مطرح شده به طرفیت اداره منابع طبیعی یا برخی ارگان های دیگر مطرح می شود، در نتیجه افراد معمولی دانش و تجربه کمتری نسبت به افراد معمولی برای طرح دعوی دارند، مشاوره گرفتن و اعطای وکالت در پرونده های این چنینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

خوب است بدانید که از آنجایی که اعتراض به مالکیت اراضی ملی یک امر فنی و تخصصی در حوزه وکالت محسوب می شود، گروه وکلای بزرگمهر با وجود وکلای باسابقه و با تجربه در زمینه اعتراض به اثبات مالکیت اراضی ملی آماده است تا به متقاضیان در امر وکالت اثبات مالکیت ملی اراضی به صورت کاملا تخصصی و قانونی مشاوره دهد و به فعالیت بپردازد. شما می توانید با ارتباط با کارشناسان مجموعه، مناسب ترین وکیل را برای پرونده خود انتخاب کرده و روند قانونی پرونده خود را آغاز نمایید.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

 

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفافیت مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقرای ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از اخرین قوانین کشور
  • برخود مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…)، کیفری و…

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید02144428277

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی امتیاز دهید

357

امتیاز کل وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی

از طریق دکمه زیر به وکیل اثبات مالکیت اراضی ملی امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: 4.55 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل