مجازات زن در قوادی

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
افساد فی الارضجرایم منافی عفتفساد و فحشا

مجازات زن در قوادی

مجازات زن و مرد در قوادی | ارتباط قوادی با خانه فساد

لیست عناوین

برای اعطای وکالت به وکیل متخصص در خصوص مجازات زن در قوادی با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل مجازات زن در قوادی سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در قسمت کامنت ها و نظرات در انتهای مطلب سوال خود را مطرح نمایید تا وکلای مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

قوادی، جرمی است که زمینه را برای یک تجارت پرسود در کشورهای مختلف مهیا کرده و از این طریق انسان های زیادی را به ورطه پرتگاه می کشاند. این جرم، تهدیدی بزرگ برای سلامت اخلاقی و هنجارهای جامعه بوده و در سال های اخیر یکی از بزرگترین بحران های اجتماعی را در بسیاری از کشورها به وجود آورده است.

اما قوادی به چه معناست؟ مجازات زن در قوادی یا مرد در قوادی چیست؟ چگونه از خود در برابر اتهام قوادی باید دفاع کنیم؟ ما در این مقاله از بلاگ گروه وکلای بزرگمهر به موضوع مجازات زن در قوادی و روش های دفاع در برابر این اتهام می پردازیم.

پرونده های موفق وکیل مجازات زن در قوادی در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و به طور مثال وکیل مجازات زن در قوادی، به صورت تخصصی تنها در این زمینه فعالیت کرده و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده، ملکی و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که وکیل متخصص در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. وکیل مجازات زن در قوادی بزرگمهر با بیش از ۷۸ پرونده موفق و همچنین موفقیت بالای ۹۶٪ در پرونده های پیچیده و دشوار که بسیاری از وکلا در خصوص این پرونده ها قطع امید کرده اند، دارای بهترین تجربه و سابقه بوده و امید است که بتواند در پرونده های شما مشکل گشا باشد. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل مجازات زن در قوادی گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق مجازات زن در قوادی در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده رابطه نامشروع خانم متاهل با آقا پسر جوان که وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر در این پرونده وکیل شاکی (همسر خانم) بود، منجر به محکومیت خانم و پسر شد.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا خانم ماساژور که در دادگاه بدوی محکوم به ۱۰ سال حبس شده بودند، با تلاش های وکیل متخصص فساد و فحشا گروه وکلای بزرگمهر، در تجدید نظر حبس ایشان به ۳ ماه تبدیل شد و با توجه به میزان بازداشت بودن ایشان، مابقی حبس طی نشده و کلا پرونده برای ایشان مختومه شد.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا و مدیریت باند با ایجاد کانال تلگرامی با بیش از ۸۰ هزار کاربر و بیش از ۱۸۰ خانم

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده رابطه نامشروع خانم جوان با مرد متاهل و اخاذی از ایشان که منجر به رفع اتهام از مرد شد و بابت اخاذی نیز خانم محکوم شدند.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا چند خانم و آقا به دلیل شرکت در پارتی
  • پرونده اتهام فساد و فحشا در اصفهان که مرد به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود، در دیوان عالی منجر به شکسته شدن رای شد و دادکاه رای به بی گناهی ایشان داد.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا یک مدیر دولتی که شاکیان پرونده اداره آگاهی و وزارت اطلاعات بودند، منجر به رفع اتهام کامل از ایشان شد.
  • پرونده شکایت فساد و فحشا در آموزشگاه بازیگری توسط مدیر آموزشگاه
  • پرونده ایجاد موجبات فساد و فحشا مردی که منزل خود را به قصد اجاره در اختیار عده ای جوان قرار داده بود.
  • پرونده فساد و فحشا پدر و پسر با چند خانم که اتهامات رابطه نامشروع، ایجاد مرکز فساد و فحشا، شرب خمر و مصرف مواد مخدر به ایشان وارد شده بود، در این پرونده وکیل متخصص گروه وکلای بزرگمهر، از سوی همسر مرد، شاکی پرونده بود که منجر به محکومیت پدر و پسر و خانم ها گشت.
  • پرونده اتهام حضور در خانه فساد و فحشا مردی که در دادگاه بدوی ۲ سال حبس به ایشان داده شده بود، منجر به پرداخت جریمه نقدی شد.
  • پرونده خانه فساد و فحشا یک خانه تیمی که منجر به دستگیری بیش از ۴۵ خانم شده بود.
  • پرونده فساد و فحشا خانم ترنس
  • پرونده دستگیری باند فساد و فحشا در یک خانه تیمی که توسط شکایت مردمی گزارش شده بود، منجر به محکومیت آن ها شد.
  • پرونده رابطه نامشروع مردی که به ۲ سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق در دادگاه بدوی محکوم شده بود، منجر به کاهش مجازات ایشان به ۴۰ ضربه شلاق در دادگاه تجدید نظر شد.
  • اتهام رابطه نامشروع خانم متاهل در شرف طلاق توسط همسر ایشان که منجر به رفع اتهام از خانم توسط وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر شد.
  • پرونده اتهام رابطه نامشروع خانم کارمند با مدیرعامل شرکت که منجر به رفع اتهام ایشان شد.
  • پرونده رابطه نامشروع و زنای محصنه خانم متاهل که در دادگاه کیفری یک حکم اعدام برای ایشان صادر شده بود، با دفاع مناسب وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر، در مرحله فرجام خواهی منجر به شکست رای شد و ایشان تنها به ۴۴ ضربه شلاق محکوم شدند.
  • شکایت رابطه نامشروع بابت خیانت همسر که منجر به محکومیت همسر شد.
  • پرونده شکایت رابطه نامشروع مرد از همسر بابت زنای محصنه خانم که بیش از صد مورد فیلم های مربوط به ایشان در سایت های غیر اخلاقی پخش شده بود، منجر به حکم اعدام و افساد فی الارض برای خانم شد.
  • پرونده رابطه نامشروع از طریق چت و پیامک مرد متاهل که منجر به ۷۴ ضربه شلاق برای ایشان شد
  • پرونده رابطه نامشروع مردی با خانمی متاهل که همسر خود را با این موضوع آزار میداد که منجر به محکومیت مرد به ۷۴ ضربه شلاق و طلاق خانم به همراه دریافت کامل مهریه ایشان شد.
  • پرونده رابطه نامشروع دختر و پسر مجرد که منجر به رفع اتهام آن ها شد.
  • پرونده اتهام رابطه نامشروع و بارداری خانم متاهل
  • پرونده شکایت از خانم بابت رابطه نامشروع و نفی نسب فرزند حاصل از رابطه نامشروع
  • پرونده رابطه نامشروع دختر خانم جوان که منجر به از دست رفتن بکارت ایشان شده بود، با تلاش وکیل، ارش البکاره و مبلغی برای رضایت خانم پرداخت شد تا از شکایت صرف نظر کنند.
  • پرونده شکایت رابطه نامشروع پنهانی مرد به مدت پنج سال که منجر به اخذ طلاق و مهریه و اجرت المثل برای خانم شد.
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

برای مشاهده لیست وکلای تهران و شهرستان روی لینک زیر کلیک کنید

لیست وکلای تهران و شهرستان

چرا باید وکالت پرونده مجازات زن در قوادی را به گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در دفاع از پرونده مجازات زن در قوادی، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت وکیل در زمینه پرونده های مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده شما را وکیل مجازات زن در قوادی با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده، اقدام نمایند.

قوادی چیست؟

برای صحبت کردن درباره مجازات زن در قوادی و به طور کلی مجازات قوادی، باید ابتدا معنای درست کلمه قواد و قوادی را بدانیم. از نظر لغوی، کلمه قواد به معنای دلال یا راهبر است. به بیانی ساده تر، به کسی که واسطه شهوت رانی دیگران می شود قواد می گوییم.

براساس ماده 242 قانون مجازات اسلامی، قوادی یعنی کسی، دو یا چند نفر را برای لواط یا زنا به یکدیگر برساند. بنابراین وقتی درباره مجازات زن در قوادی یا مجازات مرد در قوادی صحبت می کنیم منظورمان زن یا مردی است که بین دو یا چند نفر برای زنا یا لواط واسطه گری کرده باشد.

شخص قواد ممکن است در ازای کار خود پول دریافت کند یا نکند، در هر دو صورت وی مرتکب قوادی شده است. قوادی از نظر اسلام و قوانین کشورمان، جرم می باشد و در صورت اثبات جرم، حکم دادگاه برای قوادی و مجازات فرد قواد صادر خواهد شد.

با این که قوادی جرم جدیدی نیست و از قدیم در جوامع وجود داشته است اما در سال های اخیر، این تجارت آلوده، رونق بیشتری گرفته، تا جایی که منجر به قاچاق زنان و دختران از کشورهای مختلف، تشکیل باندهای فساد و تاسیس خانه های فساد و فحشا شده است. به همین دلیل هم فارغ از مسائل دینی، تمامی کشورها در تلاش هستند تا با پدیده زشت قیادت و آثار شوم آن مبارزه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به صفحه “خانه فساد چیست؟” مراجعه بکنید.

خانه فساد چیست؟

باتوجه به این که در تعریف حکم دادگاه برای قوادی، از دو جرم زنا و لواط نیز نام برده می شود بهتر است به طور مختصر تعریف قانونی هر یک از این دو مورد را نیز ذکر کنیم.

زنا: براساس قانون، رابطه جنسی میان زن و مرد تنها در قالب رابطه ازدواج صحیح است. بنابراین اگر زن و مردی بدون عقله زوجیت رابطه جنسی داشته باشند، زنا محقق شده است.

لواط: لواط به رابطه جنسی بین دو همجنس اطلاق می شود. برای مثال اگر دو مرد با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشند، مرتکب لواط شده اند.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

مصادیق قوادی کدام است؟

در بخش قبلی گفتیم که قوادی به معنای واسطه گری برای تحقق زنا یا لواط است. درواقع جرم کسی که افراد را برای انجام زنا یا لواط به یکدیگر معرفی می کند یا بهم می رساند، به مراتب سنگین تر از کسانی است که صرفا زنا یا لواط را مرتکب می شوند.

البته ناگفته نماند که جرم قوادی در صورتی تحقق پیدا می کند که فردی برای زنا یا لواط واسطه شود بنابراین اگر رابطه جنسی رخ ندهد، قوادی هم اتفاق نیفتاده است. از طرفی بهم رساندن زنان همجنس باز یا در اصطلاح مساحقه گر نیز، جزو مصادیق قوادی نمی باشد.

یکی از نکات مهم در زمینه مجازات زن در قوادی و به طور کلی مجازات جرم قوادی، تکرار آن است. درواقع وقتی کسی که یک بار مشمول مجازات زن در قوادی یا مرد در قوادی می شود و مجددا این جرم را تکرار می کند، در این حالت قانون تشخیص می دهد که فرد برای جامعه خطرناک است و به همین دلیل مجازات سنگین تر و شدیدتری برای او تعیین خواهد شد.

اما مجازات زن در قوادی چیست؟ حکم دادگاه برای قوادی چگونه صادر می شد؟ اینها سوالاتی هستند که در بخش بعدی به آنها پاسخ می دهیم.

باتوجه به مجازات زن در قوادی در قانون و حساسیت بالا و پیچیدگی فرایند رد اتهام قوادی در دادگاه، بهترین کار دریافت مشاوره حقوقی و اخذ وکیلی با سابقه و آگاه به رویه های قانونی برای پیگیری دادرسی پرونده است. به این ترتیب وکیل شما، با تهیه مدارک لازم برای رفع اتهام قوادی و با کمک دانش و سال ها تجربه خود، می تواند بی گناهی شما را در دادگاه به اثبات برساند.

ما در تیم وکلای بزرگمهر، با در اختیار داشتن جمعی از بهترین و زبده ترین وکلای ایران، آماده ارائه مشاوره تخصصی و اقامه وکالت پرونده شما در راستای رفع اتهام قوادی و کاهش مجازات و حکم دادگاه برای قوادی هستیم.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

مجازات زن در قوادی و مرد در قوادی چیست؟

در صورت اثبات این جرم، حکم دادگاه برای قوادی صادر شده و فرد متهم اگر زن باشد به مجازات زن در قوادی محکوم می شود. این شرایط برای مردان نیز وجود دارد و مرد قواد مشمول مجازات قوادی خواهد شد.

اما مجازات زن در قوادی چیست؟ براساس قانون، مجازات زن در قوادی یا مرد در قوادی عبارت است از؛

  • حد قوادی برای متهم زن، 75 ضربه شلاق می باشد.
  • حد قوادی برای مردان، در مرتبه اول 75 ضربه شلاق و در مرتبه دوم 75 ضربه شلاق و یک سال حبس خواهد بود.
  • چنانچه قوادی منجر به رابطه زنا یا لواط نشود و صرفا به روابط نامشروع منتج گردد فرد خاطی به 31 تا 75 ضربه شلاق و 6 ماه تا یکسال حبس محکوم می شود.
  • اگر فرد قواد چند فرد نابالغ را برای روابط زنا یا لواط به یکدیگر برساند، به 31 تا 74 ضربه شلاق و حبس از 6 ماه تا 2 سال محکوم خواهد شد.
بنابراین مجازات زن در قوادی در صورتی که واسطه روابط زنا و لواط بین کودکان و افراد نابالغ شود، سنگین تر از حالت عادی خواهد بود.

در پرونده های مربوط به قوادی، در یک سو قانون و دادگاه یا شاکی وجود دارد و در سوی دیگر متهم قرار گرفته است. کسی متهم به قوادی شده است باید بتواند از خود رفع اتهام کند تا مشمول مجازات زن در قوادی یا مرد در قوادی نشود.

درواقع باتوجه به حساسیت پرونده های قوادی، تنظیم یک دفاعیه قوی و مستند برای اثبات بی گناهی متهم بسیار ضرورت دارد زیرا در صورت عدم اثبات بی گناهی، حکم دادگاه برای قوادی صادر شده و فرد به مجازات زن در قوادی یا مرد در قوادی محکوم می شود.

از آنجا که این موارد مربوط به وکیل کیفری می شود، پیشنهاد میکنیم به لیست وکیل کیفری گروه وکلای بزرگمهر مراجعه بفرمایید تا علاوه بر نمونه پرونده های موفق و به سرانجام رسانده آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید. کارگروه وکلای کیفری گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های بسیار، در کسب نتایج پرونده های کیفری عملکرد فوق العاده ای در مقایسه با وکلای این حوزه داشته است.

برای مشاهده لیست وکیل کیفری و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل کیفری

ارتباط قوادی با خانه فساد چیست؟

در برخی از موارد جرم قوادی در کنار جرم تاسیس یا دایر کردن خانه فساد مطرح می شود. منظور از خانه فساد، مکانی است که در آن زمینه برای انجام روابط نامشروع، زنا یا لواط مهیا شده باشد. صرف تاسیس یا اداره کردن چنین خانه هایی در قانون جرم بوده و افراد اداره کننده این اماکن مجازات خواهند شد.

اما الزاما همواره قوادی با خانه فساد همراه نیست. گرچه در بسیاری از مواقع گردانندگان خانه های فساد، برای کسب درآمد بیشتر اقدام به قوادی نیز می کنند. بنابراین جرم قوادی، کاملا با تاسیس یا اداره خانه فساد متفاوت است اما در برخی موارد در کنار یکدیگر محقق می شوند.

به موجب ماده 639 قانون مجازات اسلامی، افرادی که به تاسیس یا اداره مراکز فساد و فحشا مشغول هستند، اگر قوادی را نیز مرتکب شده باشند، علاوه بر مجازت خانه فساد به مجازات زن در قوادی یا مرد در قوادی نیز محکوم خواهند شد.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

بهترین روش برای اثبات بی گناهی قوادی در دادگاه

همانطور که گفتیم باتوجه به اثرات مخرب و زیانبار قوادی، جوامع مختلف با استفاده از مجازات های سنگین و حبس، در تلاش برای مبارزه با این پدیده هستند.

افرادی که به اتهام قوادی وارد دادگاه می شوند در صورت عدم اثبات بی گناهی، مجازات های سنگینی در انتظارشان خواهد بود.

اما بهترین روش برای اثبات بی گناهی و رد اتهام قوادی چیست؟ اگر می خواهید بدون دردسر از خود در برابر اتهام قوادی و مجازات زن در قوادی دفاع کنید، بهترین روش کمک گرفتن از یک وکیل باتجربه است. بدون شک افراد بی تجربه و نآگاه نمی توانند در محضر دادگاه آن هم در در زمینه قوادی، رفع اتهام کنند و این کار تنها از وکلای باتجربه در این حوزه بر می آید.

ما در گروه وکلای بزرگمهر این افتخار را داریم که ضمن ارائه مشاوره کاملا تخصصی و پاسخ به پرسش های شما، بهترین و کارآزموده ترین وکیل را در زمینه رد اتهام قوادی در اختیارتان می گذاریم. لذا شما می توانید بدون هیچ نگرانی پیگیری مراحل قانونی پرونده خود را تا زمان صدور رأی دادگاه، به وکلای متخصص بزرگمهر محول کنید.

برای پرسیدن سوالات خود و دریافت مشاوره حقوقی همین الان می توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

قوادی در فضای مجازی

با توجه به توضیحاتی که داده شد، بسیاری از افراد گمان می کنند که قوادی فقط مربوط به جرایمی است که به صورت واقعی و حضوری اتفاق می افتد اما از آنجایی که قوادی از جمله جرایمی است که برای واسط یا وساطت افرادی برای به وقوع پیوستن اعمالی هم چون زنا به کار می رود، ممکن است در بستر فضای مجازی نیز صورت گیرد. از همین رو باید بدانید که واسطه گری به صورت مجازی نیز معنا پیدا می کند و قوادی محسوب می شود. در شرایطی حتی ممکن است عملی که در بستر رایانه ای اتفاق می افتد راحت تر انجام شود و در صورت اثبات، متهمان محکوم به حکم سنگین تری نیز شوند.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

وکیل مرد مجازات زن در قوادی

در بسیاری از پرونده ها و به خصوص در پرونده های مجازات زن در قوادی، با توجه به شرایط پرونده و موکل، ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل مرد متخصص در زمینه مجازات زن در قوادی فعالیت داشته باشند چرا که بر این باورند که همراه داشتن وکیل مرد مجازات زن در قوادی می تواند مناسب تر باشد. به این دلیل که عموما خانم ها در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل مرد مجازات زن در قوادی به دلیل استفامت و پیگیری مداوم و شجاعت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که افراد با وکیل مرد مجازات زن در قوادی احساس راحتی بیشتری دارند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه وکیل مرد مجازات زن در قوادی با حضور در پرونده شما می تواند آن را به خوبی پیش ببرد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکیل مرد تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکیل مرد در تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مرد در تهران

وکیل خانم مجازات زن در قوادی

در برخی دیگر از پرونده های مجازات زن در قوادی، با توجه به شرایط پرونده ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل خانم متخصص در زمینه مجازات زن در قوادی فعالیت داشته باشند چرا که اعتقاد دارند که همراه داشتن وکیل خانم مجازات زن در قوادی می تواند گزینه مناسب تری باشد. به این دلیل که عموما اقایان در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل خانم مجازات زن در قوادی به دلیل صداقت و دلسوزی در پرونده و احساس مسئولیت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که موکلین خصوصا در میان خانم ها، به دلیل همجنس بودن با وکیل خانم مجازات زن در قوادی احساس راحتی بیشتری داشته باشند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه انتخاب وکیل خانم مجازات زن در قوادی جهت حضور در پرونده شما می تواند انتخابی منطقی باشد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکلای خانم تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکلای خانم تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

لیست وکلای خانم تهران

وکیل قاضی بازنشسته مجازات زن در قوادی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پرونده مجازات زن در قوادی خود را به یک وکیل قاضی بازنشسته بسپارند، چون تصورشان بر این است که وکیل قاضی بازنشسته تجربه خیلی بیشتری نسبت به دیگر وکلا دارد. البته که نمی توان منکر این قضیه هم شد، زیرا فردی که قاضی بوده و چندین سال به قضاوت مشغول بوده و بازنشسته شده، به واسطه سابقه کاری که در قوه قضاییه داشته، قوانین را بهتر می داند و با مسئله های حقوقی و دادگاه ها آشنایی بیشتری داشته و همچنین چون هر روزه با پرونده های مختلفی خصوصا در زمینه مجازات زن در قوادی سر و کار داشته، تجربه ی بالایی هم دارد. از این رو می تواند با کیفیت بهتری کار وکالت را انجام دهد.

پس در نتیجه انتخاب و اخذ وکیل قاضی بازنشسته مجازات زن در قوادی در پرونده شما می تواند انتخابی مناسب باشد. شما می توانید جهت تماس با قاضبی بازنشسته متخصص در زمینه مجازات زن در قوادی و همچنین مشاهده پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای تماس جهت رزرو جلسه با وکیل قاضی بازنشسته و مشاهده پرونده های موفق ایشان کلیک کنید.

وکیل قاضی بازنشسته

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقرای ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از اخرین قوانین کشور
  • برخود مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…)، کیفری و….

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقیمی باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن: 44428277-021

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به مطلب مجازات زن در قوادی امتیاز دهید.

367

امتیاز کل مجازات زن در قوادی

از طریق دکمه زیر به مطلب مجازات زن در قوادی امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: 4.78 ( 2 رای)

حسن اسماعیلی وکیل پایه یک دادگستری

✔️ از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای تهران متخصص در امور کیفری، ملکی و خانواده جناب آقای حسن اسماعیلی وکیل پایه یک دادگستری عضو مرکز وکلای قوه قضاییه از جمله مطرح ترین و با تجربه ترین وکلای دادگستری تهران در زمینه های کیفری، ملکی و خانواده فعالیت می کنند. ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه وکالت، دارای تجربه بالایی در زمینه حقوقی می باشند. چنانچه نیازمند جلسه با جناب آقای حسن اسماعیلی وکیل پایه یک دادگستری هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه جلسه شما را با ایشان تنظیم نمایند. رزرو مشاوره

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام وقتتون بخیر
    یه سوال در مورد درخواست مهریه و توقیف اموال دارم امکانش هست راهنماییم کنین

    1. با سلام و وقت بخیر. بله در خدمت شما هستیم. میتوانید در کامنت ها بپرسید و یا اگر نیاز هست تا فورا پاسخ داده بشه، با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل