وکیل تضمینی ملک

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
مصادره اموالملک و ساخت و سازملکیوکیل ملکی

وکیل تضمینی ملک

وکیل تضمینی ملک✔️|حوزه های فعالیت وکیل تضمینی ملک| وکیل تخصصی ملک

لیست عناوین

برای اعطای وکالت به وکیل در خصوص وکیل تضمینی ملک با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل تضمینی ملک سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در قسمت کامنت ها و نظرات در انتهای مطلب سوال خود را مطرح نمایید تا وکلای مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

دعاوی ملکی یا مسائل مربوط به خرید و فروش ملک از جمله مواردی است که همه افراد در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند. در این میان جرائم مربوط به امور ملکی نیز روز به روز در حال گسترش هستند و لازمه مواجه شدن با آن ها به صورت قانونی کمک گرفتن از یک وکیل تضمینی ملک است که شما را در مسیر قانونی پیگیری حقوق خود یاری کند. نکته بسیار مهمی که باید درباره وکیل تضمینی ملک بدانید، کارآمدی وکیل تضمینی ملک است. بسیاری از پرونده های ملکی که دارای معضلات پیچیده ای برای حل هستند، از طریق وکیل تضمینی ملک به راحتی حل می شوند و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه می رسند. برای آشنایی بیشتر با وکیل تضمینی ملک و کارآمدی وی در پرونده های گوناگون ملکی تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پرونده های موفق وکیل تضمینی ملک در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و به طور مثال وکیل تضمینی ملک، وکیل زمین و… به صورت تخصصی تنها در این زمینه فعالیت کرده و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که وکیل متخصص در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل تضمینی ملک گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق وکیل تضمینی ملک در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده ۱۵ هکتار زمین در لواسانات که توسط منابع طبیعی اراضی ملی اعلام شده بود منجر به بازپس گیری ملک شد
  • پرونده فروش مال غیر و کلاهبرداری از طریق وکالت فروش ملک که ملکی به ارزش ۳ میلیارد تومان، به ارزش ۵۰ میلیون تومان معامله شده بود منجر به محکومیت متهم به ۵ سال حبس و بازپس گیری ملک به همراه خسارت برای موکل شد.

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده انحصار وراثت املاک تجاری و مسکونی در تجریش به ارزش ۳۰ میلیارد تومان توسط وکیل ملکی گروه وکلای بزرگمهر
  • پرونده اخذ سند برای ملکی با سند ورثه ای به ارزش  ۶ میلیارد تومان توسط وکیل ملکی گروه وکلای بزرگمهر
  • پرونده تصرف عدوانی ملک ویلایی در چمستان مازندران به ارزش ۳ میلیارد تومان که منجر به بازپس گیری ملک و تخریب و قلع و قمع سازه شد.
  • پرونده تغییر کاربری باغ به مسکونی ویلایی توسط وکیل پایه یک دادگستری ملکی گروه وکلای بزرگمهر
  • پرونده بازپس گیری زمین موات اعلام شده توسط جهاد کشاورزی در گوهردشت کرج
  • پرونده اخذ دستور فروش ملک ورثه ای از دادگاه توسط وکیل ملکی گروه وکلای بزرگمهر
  • پرونده اثبات مالکیت ملکی در استان گیلان 
  • پرونده ملکی در چرم شهر کرج به ارزش ۱۵ میلیارد تومان که توسط جهاد کشاورزی اراضی ملی اعلام شده بود.
  • پرونده سرقفلی ملک در بازار تهران 
  • پرونده فروش مال غیر یک گاوداری به ارزش ۱۵ میلیارد تومان 
  • پرونده انحصار وراثت ملکی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان  که توسط یکی از ورثه به تصرف درآمده بود
  • پرونده تهاتر ملکی به ارزش ۲۴ میلیارد تومان
  • پرونده ابطال سند صادره و بازپس گیری ملک ورثه ای توسط وکیل پایه یک دادگستری
  • پرونده زمین ۱۰۰ هزار متری واقع در پردیس و دماوند که توسط زمین شهری اراضی ملی اعلام شده بود
  • پرونده زمینخواری املاکی به ارزش مجموعا ۳۰۰ میلیارد تومان که منجر به دستگیری و محکومیت متهمین و بازپس گیری املاک شد.
  • پرونده دستور فروش سهم ملک مشاع تجاری در بازار تجریش تهران
  • پرونده زمین موات کرج به مساحت ۷ هکتار که منجر به دریافت زمین معوض شد
  • پرونده زمین منابع طبیعی در خوزستان (اندیمشک) به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع که توسط جهاد کشاورزی تصاحب شده بود، به مالک بازگشت
  • پرونده زمین شهران به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع که توسط زمین شهری اراضی ملی اعلام شده بود
  • پرونده ۱۸ هکتار زمین در کرج که توسط منابع طبیعی اراضی ملی اعلام شده است
  • پرونده دو قطعه زمین ۱۴۴ متری در افسریه که توسط منابع طبیعی تصاحب شده است
  • پرونده زمین منابع طبیعی ۳ هزار متر مربع در دلیجان اصفهان
  • پرونده ۶ هکتار زمین باغی زراعی در ساوجبلاغ که توسط منابع طبیعی تصرف شده بود
  • پرونده ۴۰ هزار متر مربع زمین در کهریزک که اراضی ملی اعلام شده بود
  • پرونده ۴۰۰ متر مربع زمین اراضی ملی اعلام شده در چالوس
  • پرونده اراضی ملی ۵ هکتار زمین در مهاباد
  • پرونده اراضی ملی زمینی در هشتگرد که بخشی از آن تبدیل به فرودگاه شده بود، منجر به دریافت زمین معوض شد
  • پرونده اراضی ملی مربوط به آبخیزداری به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع در پردیس
  • و…
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

چرا باید وکالت پرونده وکیل تضمینی ملک خود را به گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در پرونده های دفاع از اتهام تصرف عدوانی، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت بهترین وکیل وکیل تضمینی ملک در پرونده های دفاع از اتهام تصرف عدوانی در زمینه مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده ملکی شما را بهترین وکیل تضمینی ملک با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده امور ملکی شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت به بهترین وکیل تضمینی ملک دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده دفاع از اتهام تصرف عدوانی شما، اقدام نمایند.

وکیل امور ملکی

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که وکیل امور ملکی چه کسی است و چه وظیفه ای در حل پرونده های ملکی دارد؟ به طور کلی وکیل تضمینی ملک کسی است که به تمامی قوانین و مقررات مربوط به دعاوی ملکی احاطه کامل دارد و در پرونده هایی که معاملات ملکی و مواردی از این قبیل صورت گرفته است، حضور پیدا می کند. بسیاری از این دعاوی درگیر بحث های پیچیده حقوقی هستند که در صورتی افرادی که دانش و آگاهی نسبت به قوانین و مقررات ملکی ندارند، به پیگیری آن ها بپردازند، ممکن است مدت زمان طولانی برای برطرف شدن مشکل و طی شدن مسیر حقوقی پرونده طی شود. بر همین اساس وکیل امور ملکی با تسلط به دانش حقوقی و امور ملکی به شما کمک می کند تا پرونده شما در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسد. گروه وکلای بزرگمهر با وجود وکلای بسیار با تجربه و حاذق در زمینه دعاوی ملکی و امور ملکی می تواند در این زمینه شما را یاری کند. در صورتی که علاقه مند به ارتباط با این مجموعه هستید می توانید با شماره  02144428277 تماس گرفته تا کارشناسان مجموعه پاسخگوی سوالات شما در زمینه امور ملکی باشند.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

حوزه های فعالیت وکیل تضمینی ملک

انواع دعاوی ملکی که وکیل تضمینی ملک می تواند در آن فعالیت کند، شامل موارد گوناگونی می شود که در این بخش به توضیح آن ها می پردازیم.

به طور کلی می توان گفت دعاوی ملکی شامل؛ دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی می شوند. در حقیقت دعاوی مطرح شده شامل موارد گوناگونی از جمله الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی مرتبط با مطالبه سرقفلی، دعاوی ثبتی و… می شوند که وکیل تضمینی ملک می تواند در همه آن ها فعالیت داشته باشد. هرچند که بسیاری از وکیل ها ترجیح می دهند در یک حوزه مشخص به صورت تخصصی فعالیت داشته باشند، وکلای ملکی ممکن است در دعاوی ملکی مختلف فعالیت کنند . تجربیات زیادی نیز از آن ها داشته باشند. بنابراین در صورت انتخاب وکیل برای مشاوره و اخذ وکیل برای پرونده های ملکی می توانید با پرسش و تحقیق درباره حوزه تخصصی که وکیل مورد نظر شما در آن فعالیت می کند، بهترین انتخاب را برای پرونده خود داشته باشید. در ادامه مقاله بیشتر به تفصیل این موضوع می پردازیم.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

ویژگی هایی که وکیل تضمینی ملک باید داشته باشد

مسلم است که هر کس ویژگی هایی را در انتخاب وکیل برای پرونده مربوطه، مد نظر دارد. بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام انتخاب وکیل به ویژگی هایی که برای شما اهمیت دارد، توجه کنید تا پرونده شما به موفقیت نزدیک تر شود. در این مقاله قصد داریم به توضیح و تفصیل برخی از این ویژگی ها بپردازیم.

دانش حقوقی وکیل

یکی از ویژگی هایی که در ابتدا و انتخاب وکیل باید بیشترین توجه را به آن داشته باشید، دانش حقوقی وکیل تضمینی ملک است. در واقع قبل از هرچیز وکیل تضمینی ملک باید نسبت به پرونده و کاری که انجام می دهد، دانش و تسلط کافی به امور حقوقی را داشته باشد. در بسیاری از شرایط تسلط وکیل به قوانین مرتبط با امور ملکی می تواند تعیین کننده مسیر پرونده باشد.

تجربه ملکی وکیل

دیگر موردی که در انتخاب وکیل باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، مربوط به تجربه وکیل تضمینی ملک می شود. برای بسیاری از افراد این فاکتور از دیگر مواردی که گفته شده دارای اهمیت بالاتری می دانند. بسیاری از وکلای امور ملکی به دلیل تجربه بالایی که در پرونده های ملکی دارند، در زمان کوتاه تری در پرونده های ملکی به نتیجه مطلوب می رسند. هم چنین در صورتی که پرونده با پیچیدگی های خانوادگی و حقوقی مواجه می شود، وکیلی که دارای تجربه بیشتری در امور ملکی است، به راحتی با مشکل مواجه می شود و راهکار مناسب برای حل آن ارائه می دهد. بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه تصمیم گیری در انتخاب وکیل به تجربه و سابقه وکیل تضمینی ملک توجه ویژه ای داشته باشید.

در صورتی که پس از خواندن این مقاله علاقه مند شدید تا با وکلای با تجربه و با سابقه مشاوره داشته باشید، می توانید با مجموعه بزرگمهر تماس گرفته و از تجربه و سابقه وکلای این مجموعه اطمینان حاصل کنید. وکیل تضمینی ملک گروه وکلای بزرگمهر به صورت تخصصی بر روی پرونده های امور ملکی فعالیت می کند. به همین دلیل از تجربه و سابقه زیادی برخوردار است و شما می توانید با اطمینان به وکلای این مجموعه شانس موفقیت خود را در پرونده ملکی افزایش دهید. برای این منظور شما می توانید با شماره 02144428277 تماس حاصل کرده و پس از ارتباط با کارشناسان مجموعه اطلاعات بیشتری درباره وکیل تضمینی ملک مجموعه بزرگمهر دریافت نمایید و در صورت لزوم مناسب ترین زمان را برای وقت مشاوره تنظیم نمایید.

توانمندی وکیل ملکی

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در انتخاب وکیل مورد نظر خود باید از آن اطمینان پیدا کنید، توانمندی های وکیل شما است. برای مثال وکیل شما باید این توانایی را داشته باشد تا در دادگاه از شما دفاع کند. او هم چنین باید بتواند در صورت لزوم به صورت ماهرانه دادخواستی را مبنی بر نیاز پرونده به دادگاه ارائه کرده و درخواست موکل خود را به دادگاه ارائه کند.

صداقت وکیل تضمینی ملک

از دیگر ویژگی هایی که معمولا افراد به آن توجهی نمی کنند، صداقت و درستکاری وکیل تضمینی ملک است. وکیل باید امین موکل خود باشد و در همه موارد جزئیات پرونده را با صداقت تمام با موکل خود در میان بگذارد. در حقیقت وکیل تضمینی ملک باید بتواند در مواردی که پرونده دچار پیچیدگی یا چالش می شود، با صداقت تمام آن را با موکل خود در میان بگذارد و مناسب ترین راهکار را برای برطرف کردن آن ارائه دهد.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر

وکیل متخصص ملکی

همانطور که اطلاع دارید، دعاوی ملکی به دلیل ارزش اقتصادی بالای آن ها از اهمیت بسیار ویژه ای برای طرفین پرونده برخوردار هستند. به همین دلیل افراد ترجیح می دهند دعاوی ملکی را به وکلایی بسپارند که تخصص بالایی در زمینه دعاوی ملکی داشته باشند تا متضرر ضررهای سنگین نشوند. هم چنین در مواردی که ارزش ملک بالا باشد، گذشت زمان ممکن است ضرر بیشتری نیز به هر یک از دعاوی پرونده وارد کند. به همین دلیل وکیل متخصص ملکی می تواند بسیاری از مشکلاتی که ممکن است در این بین به وجود بیاید را برطرف سازد. در صورتی که شما باید یک وکیل تضمینی ملک مشورت کنید، پرونده شما در زمان مناسب پیگیری می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه می رسد تا از به وجود آمدن زیان های مالی بیشتر جلوگیری به عمل آید.

علاوه بر آن شما باید بدانید که وکیل متخصص ملکی کسی است که به صورت تخصصی بر روی پرونده های ملکی فعالیت می کند که توانسته است در مسیر سابقه و تجربه زیادی کسب کند. بر همین اساس شما می توانید وکیل تضمینی ملک خود را به گونه ای انتخاب کنید که به صورت تخصصی بر روی پرونده های ملکی فعالیت کند و تجربه زیادی نیز در این زمینه داشته باشد.

وکیل تضمینی ملک

امور ملکی به دلیل افزایش خرید و فروش ملک همواره از امور حقوقی مهم محسوب می شود. به همین دلیل هم دعاوی ملکی که در بین مردم شاهد هستیم نیز افزایش پیدا می کند. همه افراد هم در طول زندگیشان با دعاوی ملکی مواجه می شوند یا ترجیح می دهند امور ملکی خود را به افرادی بسپارند که دانش و تخصصی بیشتری در زمینه امور ملکی داشته باشند.

نکته ای که بسیاری از افراد درباره وکیل تضمینی ملک اطلاع ندارند این است که آینده هیچ پرونده ای را نمی توان به طور قطع پیش بینی کرد یا متضمن شد که چه اتفاقی برای پرونده پیش می آید. درست است که در بسیاری از شرایط می توان شرایط پرونده را پیش بینی کرد اما در آنکه شرایط دقیقا بر اساس چیزی که پیش بینی شده است پیش برود، امری غیر منطقی و غیر معقول است. هم چنین باید بدانید که در قوانین کشور ما تضمین دادن امری غیر قانونی محسوب می شود و وکلا نمی توانند به صورت قطع به شما تضمین موفقیت در پرونده را بدهند. نکات گفته شده به این معنا نیست که چیزی با عنوان وکیل تضمینی ملک وجود ندارد. در حقیقت وکیل تضمینی ملک کسی است سال های زیادی در زمینه وکلای ملکی فعالیت کرده است و توانسته تجربه زیادی در این زمینه کسب کند. به همین دلیل شما می توانید با استناد به تجربه و سابقه وکیل تضمینی ملک، شانس موفقیت خود را در پرونده افزایش دهید.

با توجه به توضیحات داده شده در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری درباره حوزه های فعالیت وکلای مجموعه بزرگمهر کسب کنید، می توانید با شماره 02144428277 تماس حاصل کرده و پس از ارتباط با کارشناسان مجموعه زمان مناسبی را برای مشاوره با وکیل تضمینی ملک تنظیم نمایید.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

 

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر  

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف سازی مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقراری ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روز ترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از آخرین قوانین کشور
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده و…)، کیفری و … .

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه چندین ساله و داشتن وکلای مجرب و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات و رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری شما می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 02144428277

 

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به مطلب وکیل تضمینی ملک امتیاز دهید.

691

امتیاز کل وکیل تضمینی ملک

از طریق دکمه زیر به وکیل تضمینی ملک امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل