اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادسرا

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
اعتراض به رایکیفری

اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادسرا

اعتراض به قرار منع تعقیب✔️|شرایط اعتراض به قرار منع تعقیب | تصمیمات دادسرا

لیست عناوین

در ابتدا برای اینکه بدانید قرار منع تعقیب چیست و چگونه می توان به صورت قانونی نسبت به آن اعتراض کرد، باید بدانید که به طور کلی واژه قرار در ادبیات قوانین کشور در زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که پرونده هنوز در مرحله صدور حکم قرار ندارد و در حال رسیدگی است. در این میان ممکن است قرار به صورت مقدماتی یا نهایی صادر شود که هر کدام از این موارد نشان دهنده این است که پرونده در کدام مرحله از رسیدگی قرار دارد. اکنون اگر بخواهیم درباره قرار منع تعقیب صحبت کنیم که یکی از مراحل رسیدگی به پرونده می باشد که طبق آن مرجع تحقیق مبنی بر کافی نبودن دلایل اثبات اتهام متهم نظر داده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با جزئیات بیشتر و کامل تری به بررسی این مورد و شیوه اعتراض به قرار منع تعقیب بپردازیم. در صورتی که تمایل دارید تا درباره تصمیمات دادسرا مبنی بر اعتراض به قرار منع تعقیب هم اطلاعات بیشتری به دست آورید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب را مطالعه کرده تا ایهامات خود را در رابطه با پرونده های این چنینی برطرف سازید.

آیا اعتراض به قرار منع تعقیب ممکن است؟

در ابتدای مطلب مهم ترین سوالی که احتمالا برای شما پیش می آید این است که آیا اعتراض به قرار منع تعقیب امری ممکن است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که طبق مصوبه ای که در سال 1392 به ثبت رسیده است، طبق قانون 270 آیین دادرسی کیفری، قرار منع تعقیب از جمله قرارهای نهایی صادره از مقام دادسرا است که قراری غیر قطعی محسوب می شود. به همین دلیل نیز می تواند در مدت زمان مشخص مورد اعتراض قرار بگیرد. تنها نکته ای که در این میان وجود دارد این است که شما باید تمامی شروطی که به موجب آن می توانید نسبت به قرار منع تعقیب اعتراض نمایید را رعایت کنید.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

چه کسی حق اعتراض به قرار منع تعقیب را دارد؟

مسلما برای اینکه حق اعتراض شاکی برای اعتراض به قرار منع تعقیب به رسمیت شناخته شود، باید از لحاظ قانون واجد شرایطی باشد که برای دادخواست اعتراض به قرار منع تعقیب اقدام نماید. در همین راستا نیز، مطابق ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری، بازپرس می‌تواند در دو حالت اقدام به صدور قرار منع تعقیب کند که در موارد زیر این دو حالت را به صورت کامل توضیح داده ایم.

  • جرم نبودن عمل ارتکابی: اگر عملی که متهم انجام داده است، در قانون جرم محسوب نشود، بازپرس می ‌تواند قرار منع تعقیب صادر کند. به عبارت دیگر، اگر فعلی که متهم به آن متهم شده است، در قانون جرم ‌انگاری نشده باشد، صدور این قرار از منظر قانون منطقی است.
  • فقدان ادله کافی برای انتساب جرم به متهم: در صورتی که عمل انجام ‌شده توسط متهم، ذاتا جرم باشد اما دلایل و شواهد کافی برای انتساب آن به متهم وجود نداشته باشد، بازپرس می ‌تواند قرار منع تعقیب صادر کند.

با وجود موارد توضیح داده شده، طبق بند الف ماده 270 قانون آیین دادرسی کیفری، حق اعتراض به قرار منع تعقیب، هم چنان برای شاکی محفوظ است. به این معنا که اگر شاکی نسبت به قرار منع تعقیب صادره اعتراض داشته باشد، می‌تواند با ارائه لایحه ‌ای به دادگاه صالح که مسئول رسیدگی به جرم است، اعتراض خود را مطرح کند و مراحل اعتراض به قرار منع تعقیب را به صورت کاملا قانونی پیگیری نماید.

شرایط اعتراض به قرار منع تعقیب

برای اینکه بدانید چگونه باید نسبت به قرار منع تعقیب اعتراض کنید باید ابتدا بدانید که اعتراض به قرار منع تعقیب چه شرایطی دارد که توجه به تمامی این شرایط به شما کمک می کند تا پرونده شما در مدت زمان کوتاه تری پیگیری شود و پیگیری اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادگاه به صورت کاملا حرفه ای دنبال شود. موارد زیر برخی از لایحه های تکمیلی هستند که شما باید برای اعتراض به قرار منع تعقیب از آن ها اطلاع داشته باشید.

  • اولین نکته ای که شاکی باید برای اعتراض به قرار منع تعقیب رعایت کند، مدت زمان قانونی است که برای اعتراض به رای دادگاه در نظر گرفته شده است. بر همین اساس نیز شاکی باید در مدت زمانی که قانون برای اعتراض به پرونده مشخص کرده است، دادخواست خود را مبنی بر اعتراض به قرار منع تعقیب به ثبت برساند.
  • مورد دیگر مربوط به مشخصات شاکی و مشتکی عنه است که اسامی و تمامی مشخصات فردی آن ها به همراه آدرس دقیق باید با دقت تمام و به درستی برای پیگیری روند پرونده در شکوائیه ثبت شود.
  • از دیگر شرایطی که حتما باید به آن توجه شود، ارائه مدارک و مستندات جدیدی است که باید برای اعتراض به قرار منع تعقیب به دادگاه تحویل داده شود. بر این اساس، تمامی مدارک و مستنداتی که سابقا در پرونده وجود داشته اند به علاوه تمامی مدارکی که هم اکنون برای اعتراض به رای دادگاه وجود دارند باید خدمت دادگاه ارائه گردند.
  • از مهم ترین شرایطی که ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای پیگیری روند پرونده به آن توجه داشته باشید، کمک گرفتن از یک وکیل آگاه به مراحل مربوط به اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادسرا است که به شما کمک کند تا روند پرونده خود را به صورت کاملا حرفه ای و با در نظر گرفتن تمامی شروط و نحوه اعتراض به قرار منع تعقیب پیگیری کنید. توجه داشتن باشید که حضور یک وکیل مجرب در این موارد کمک زیادی به روند پرونده می کند و باعث می شود تا سرعت پیگیری پرونده افزایش یابد و حتی شانس موفقیت شما برای موفقیت در پرونده نیز افزایش یابد.

تصمیمات دادگاه نسبت به اعتراض قرار منع تعقیب

پس از دادخواست شاکی بر اساس شرایط توضیح داده شده، پرونده به مرجع صالح برای رسیدگی های بیشتر ارجاع داده می شود. دادگاه نسبت به قرار منع تعقیب مورد اعتراض، در جلسه رسیدگی می کند و در شرایط مختلف برخی تصمیمات برای پرونده در نظر گرفته می شود که این تصمیمات به سه شکل زیر صادر می شوند؛

تایید قرار دادسرا

در صورتی که دادگاه به این نتیجه برسد که قرار منع تعقیب با توجه به محتویات پرونده و دیگر تحقیقات انجام شده، به درستی و طبق قانون صادر شده است، اعتراض شاکی را رد کرده و این قرار را تأیید می‌کند. این تصمیم دادگاه نهایی بوده و قابل اعتراض نیست.

نقض قرار منع تعقیب

در صورتی که دادگاه پس از بررسی دقیق پرونده و دلایل شاکی به این نتیجه برسد که قرار منع تعقیب صحیح نبوده است، بر اساس ماده 274 قانون آیین دادرسی کیفری، این قرار را لغو می کند و قرار جلب به دادرسی را صادر می‌کند تا پرونده مجدداً به دادسرا بازگردانده شود. سپس بازپرس متهم را احضار می کند و اتهامات را به او توضیح می‌دهد. پس از دریافت ضمانت یا وثیقه ‌ای مناسب از متهم و گرفتن آخرین دفاعیات متهم، پرونده را به دادگاه ارسال می‌کند تا در نهایت دادگاه تصمیم نهایی را بگیرد.

نقض تحقیقات

قبل از قطعی شدن قرار منع تعقیب، اگر دادگاه پس از بررسی دادخواست اعتراض به این نتیجه برسد که تحقیقات دادسرا ناقص بوده است، بدون اینکه به درستی یا نادرستی اعتراض شاکی توجهی کند، قرار رفع نقص صادر می‌کند و پرونده را به دادسرا باز می‌گرداند تا تمامی نواقص پرونده برطرف شود.

مهلت اعتراض به قرار منع تعقیب

همانطور که توضیح دادیم، مهلت اعتراض به قرار منع تعقیب یکی از مهم ترین شرایطی است که باید برای اعتراض قانونی در زمان مشخص به آن توجه کرد. برای اعتراض به قرار منع تعقیب، قانون زمان ‌های مشخصی را تعیین کرده است. افرادی که در داخل ایران اقامت دارند، 10 روز از زمان ابلاغ فرصت دارند تا اعتراض خود را نسبت به این قرار مطرح کنند. در مقابل، افرادی که در خارج از کشور اقامت دارند، مدت بیشتری زمان دارند و می توانند تا یک ماه نسبت به اعتراض خود برای قرار منع تعقیب اقدام نمایند.

اگر کسی بخواهد پس از پایان این مهلت قانونی اقدام به اعتراض کند، لازم است که با یک مشاور حقوقی مجرب مشورت کند تا مطمئن شود که امکان اعتراض برای پرونده او وجود دارد. در همین راستا نیز ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای اطلاع یافتن از مدت زمان قانونی رسیدگی به پرونده و اطلاع از مدت اعتراض به قرار منع تعقیب حتما با یک وکیل مجرب مشورت کنید. برای این منظور می توانید از وکلای مجموعه بزرگمهر مشورت بگیرید. تنها کافی است تا با شماره تماس مجموعه بزرگمهر تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناسان این مجموعه، مناسب ترین زمان را برای تعیین وقت مشاوره با وکلای بزرگمهر انتخاب نمایید.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

مرجع صالح برای رسیدگی به اعتراض قرار منع تعقیب

بر اساس ماده 271 قانون آیین دادرسی کیفری، مرجع صالح برای رسیدگی به اعتراض نسبت به قرار منع تعقیب دادسرا، دادگاه ‌های کیفری دو، کیفری یک، و انقلاب خواهند بود. در همین راستا می توان گفت که رسیدگی به جرایمی که مجازات ‌هایی مانند اعدام دارند، مانند قتل، در دادگاه کیفری یک انجام می‌شود. در نتیجه می توان اضافه کرد که اعتراض به قرار منع تعقیب در این نوع پرونده ‌ها نیز در دادگاه کیفری یک بررسی خواهد شد. این موضوع به این معنی است که همان دادگاهی که صلاحیت رسیدگی به اصل اتهام را دارد، مسئولیت رسیدگی به اعتراض نسبت به قرار منع تعقیب نیز بر عهده همان دادگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است که رای صادر شده در خصوص اعتراض به قرار منع تعقیب در دادگاه کیفری یک، بر اساس مقررات، قابل اعاده دادرسی کیفری خواهد بود. به این ترتیب، نه تنها دادگاه کیفری یک و دادگاه انقلاب، بلکه دادگاه کیفری دو نیز می‌توانند در شرایط خاص قرار منع تعقیب صادر کنند.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

برای مشاهده لیست وکلای تهران و شهرستان روی لینک زیر کلیک کنید

لیست وکلای تهران و شهرستان

پرونده های موفق وکیل کیفری در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده سرقت از منازل با ۷۳ شاکی خصوصی که موفق به تبرئه متهم از تمامی اتهامات شد.
  •  پرونده سوزاندن دختر جوان توسط نامزد وی که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی بسیار جنجال به پا کرده بود منجر به دریافت دیه و مجازات متهم برای موکل شد.

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که منجر به محکومیت متهم به اعدام و دریافت دیه برای شاکی از سوی وکیل کیفری شد.
  • پرونده جعل سند و مدارک شرکت دولتی و اختلاس  که موفق به تبرئه متهم از تمامی اتهامات شد.
  •  پرونده جعل سند و کلاهبرداری و ثبت شرکت جعلی به نام شخص دیگر (موکل) که منجر به محکومیت متهمین به زندان و دریافت خسارت از آن ها برای موکل شاکی این پرونده شد
  • پرونده رابطه نامشروع خانم متاهل با آقا پسر جوان که وکیل کیفری گروه وکلای بزرگمهر در این پرونده وکیل شاکی (همسر خانم) بود، منجر به محکومیت خانم و پسر شد.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا خانم ماساژور که در دادگاه بدوی محکوم به ۱۰ سال حبس شده بودند، با تلاش های وکیل کیفری گروه وکلای بزرگمهر، در تجدید نظر حبس ایشان به ۳ ماه تبدیل شد و با توجه به میزان بازداشت بودن ایشان، مابقی حبس طی نشده و کلا پرونده برای ایشان مختومه شد.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا و مدیریت باند با ایجاد کانال تلگرامی با بیش از ۸۰ هزار کاربر و بیش از ۱۸۰ خانم
  • پرونده تجاوز و قتل دختر جوان و دفن کردن جسد وی در اطراف تهران
  • پرونده حمله با سلاح سرد شمشیر به دو پسر جوان که منجر به قطع عضو یکی و قتل دیگری شده بود
  • پرونده سرقت مسلحانه به همراه گروگانگیری در کرج
  • پرونده سرقت از بانک در ورامین تهران
  • پرونده سرقت مسلحانه طلا و جواهرات و تجاوز به خانم مالک بوسیله تهدید با اسلحه که منجر به صدور حکم اعدام شد
  • پرونده رابطه نامشروع خانم جوان با مرد متاهل و اخاذی از ایشان که منجر به رفع اتهام از مرد شد و بابت اخاذی نیز خانم محکوم شدند.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا چند خانم و آقا به دلیل شرکت در پارتی
  • پرونده اتهام فساد و فحشا در اصفهان که مرد به اتهام دایر کردن مرکز فساد و فحشا به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود، در دیوان عالی منجر به شکسته شدن رای شد و دادگاه رای به بی گناهی ایشان داد.
  • پرونده تجاوز و تهدید با سلاح گرم که منجر به محکومیت متجاوز به اعدام و دریافت خسارت از آن ها برای موکل شاکی این پرونده شد.
  •  پرونده زنای احصان مرد و زن متاهل که منجر به تبرئه متهم از تمامی اتهامات شده است.
  •  پرونده ادعای تجاوز و زنای محصنه پزشک به بیمار که منجر به رفع اتهام متهم گردید.
  •  پرونده آدم ربایی مسلحانه و تجاوز به یک خانم که منجر به محکومیت متهم به اعدام و دریافت دیه برای شاکی از سوی وکیل کیفری شد.
  • پرونده تجاوز به دختر خانم از طریق آدم ربایی و تهدید به قتل با سلاح سرد توسط دو پسر که منجر به صدور حکم اعدام این دو نفر شد.
  • پرونده تجاوز به عنف توسط مرد به خانم متاهل که منجر به محکومیت متهم و دریافت دیه و خسارت برای شاکی این پرونده شد.
  • پرونده اتهام فساد و فحشا یک مدیر دولتی که شاکیان پرونده اداره آگاهی و وزارت اطلاعات بودند، منجر به رفع اتهام کامل از ایشان شد.
  • پرونده شکایت فساد و فحشا در آموزشگاه بازیگری توسط مدیر آموزشگاه
  • پرونده ایجاد موجبات فساد و فحشا مردی که منزل خود را به قصد اجاره در اختیار عده ای جوان قرار داده بود.
  • پرونده فساد و فحشا پدر و پسر با چند خانم که اتهامات رابطه نامشروع، ایجاد مرکز فساد و فحشا، شرب خمر و مصرف مواد مخدر به ایشان وارد شده بود، در این پرونده وکیل کیفری گروه وکلای بزرگمهر، از سوی همسر مرد، شاکی پرونده بود که منجر به محکومیت پدر و پسر و خانم ها گشت.
  • پرونده اتهام حضور در خانه فساد و فحشا مردی که در دادگاه بدوی ۲ سال حبس به ایشان داده شده بود، منجر به پرداخت جریمه نقدی شد.
  • پرونده خانه فساد و فحشا یک خانه تیمی که منجر به دستگیری بیش از ۴۵ خانم شده بود.
  • پرونده فساد و فحشا خانم ترنس
  • پرونده دستگیری باند فساد و فحشا در یک خانه تیمی که توسط شکایت مردمی گزارش شده بود، منجر به محکومیت آن ها شد.
  • پرونده رابطه نامشروع مردی که به ۲ سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق در دادگاه بدوی محکوم شده بود، منجر به کاهش مجازات ایشان به ۴۰ ضربه شلاق در دادگاه تجدید نظر شد.
  • اتهام رابطه نامشروع خانم متاهل در شرف طلاق توسط همسر ایشان که منجر به رفع اتهام از خانم توسط وکیل کیفری گروه وکلای بزرگمهر شد.
  • پرونده اتهام رابطه نامشروع خانم کارمند با مدیرعامل شرکت که منجر به رفع اتهام ایشان شد.
  • پرونده رابطه نامشروع و زنای محصنه خانم متاهل که در دادگاه کیفری یک حکم اعدام برای ایشان صادر شده بود، با دفاع مناسب وکیل کیفری گروه وکلای بزرگمهر، در مرحله فرجام خواهی منجر به شکست رای شد و ایشان تنها به ۴۴ ضربه شلاق محکوم شدند.
  • شکایت رابطه نامشروع بابت خیانت همسر که منجر به محکومیت همسر شد.
  • پرونده شکایت رابطه نامشروع مرد از همسر بابت زنای محصنه خانم که بیش از صد مورد فیلم های مربوط به ایشان در سایت های غیر اخلاقی پخش شده بود، منجر به حکم اعدام و افساد فی الارض برای خانم شد.
  • پرونده رابطه نامشروع از طریق چت و پیامک مرد متاهل که منجر به ۷۴ ضربه شلاق برای ایشان شد
  • پرونده رابطه نامشروع مردی با خانمی متاهل که همسر خود را با این موضوع آزار میداد که منجر به محکومیت مرد به ۷۴ ضربه شلاق و طلاق خانم به همراه دریافت کامل مهریه ایشان شد.
  • پرونده رابطه نامشروع دختر و پسر مجرد که منجر به رفع اتهام آن ها شد.
  • پرونده اتهام رابطه نامشروع و بارداری خانم متاهل
  • پرونده شکایت از خانم بابت رابطه نامشروع و نفی نسب فرزند حاصل از رابطه نامشروع
  • پرونده رابطه نامشروع دختر خانم جوان که منجر به از دست رفتن بکارت ایشان شده بود، با تلاش وکیل، ارش البکاره و مبلغی برای رضایت خانم پرداخت شد تا از شکایت صرف نظر کنند.
  • پرونده شکایت رابطه نامشروع پنهانی مرد به مدت پنج سال که منجر به اخذ طلاق و مهریه و اجرت المثل برای خانم شد. 
  •  پرونده معاونت در ساخت سند جعلی که منجر به رفع اتهام و تبرئه موکل شد.
  •  پرونده جعل و استفاده از سند مجعول که منجر به محکومیت متهم به حبس شده است.
  •  پرونده قتل با سلاح گرم که منجر به تبرئه متهم از تمامی اتهامات شده است.
  • پرونده دستگیری باند تولید مواد مخدر به همراه کشف ۴۰۰ کیلوگرم شیشه 
  • پرونده جعل سند و فروش مال غیر که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای موکل شد.
  • پرونده خانمی که همسرش وی را با زن بازی و رابطه نامشروع اثبات نشده آزار میداد که در نهایت پرونده طلاق و مهریه موفقیت آمیز انجام شد
  • پرونده رابطه نامشروع و زنای محصنه که منجر به رفع اتهام متهم گردید
  • پرونده تولید، توزیع و حمل ۱۵۰ لیتر مشروبات الکلی در دادگاه انقلاب که منجر به موفقیت در پرونده شده و حداقل مجازات ممکن (شلاق تعزیری که نهایتا به جزای نقدی تبدیل شد) برای متهم صادر شد.
  • پرونده کلاهبرداری ۱۰ میلیارد تومانی که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.
  • پرونده زمین خواری به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان 
  • و…
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

چرا باید وکالت پرونده خود را به وکیل اعتراض به قرار منع تعقیب گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در پرونده های مختلف کیفری و حقوقی، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت بهترین وکیل اعتراض به قرار منع تعقیب در پرونده های در زمینه مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده شما را بهترین وکیل اعتراض به قرار منع تعقیب با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده کیفری شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت به وکیل اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادسرا دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده شما، اقدام نمایند.

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقرای ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روزترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از اخرین قوانین کشور
  • برخود مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده،و…)، کیفری و….

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقیمی باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن: 44428277-021

 

 

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به وکیل اعتراض به قرار منع تعقیب امتیاز دهید

84

امتیاز کل اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادسرا

از طریق دکمه زیر به وکیل اعتراض به قرار منع تعقیب و تصمیمات دادسرا امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل