شرایط طلاق زن شاغل

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
Blogsطلاق

شرایط طلاق زن شاغل

شرایط طلاق زن شاغل✔️ | مطالبه اجرت المثل | مطالبه نفقه

لیست عناوین

یکی از دعاوی پرچالش و بحث برانگیز مربوط به طلاق است. معمولا در زمانی که صحبت از طلاق از طرف زن به میان می آید، چالش ها و سوال های زیادی برای افراد پیش می آید. به همین دلیل ما امروز در این مقاله قصد داریم به برخی سوال های شما در رابطه با شرایط طلاق زن شاغل پاسخ دهیم.

معمولا قانون گذاران تلاش می کنند قوانین و احکام مربوط به طلاق را به گونه ای تنظیم کنند که علاوه بر رسیدگی عادلانه به شرایط زوجین در هنگام طلاق، به حفظ کیان خانواده و ارزش های خانوادگی نیز کمک کنند. در این میان مردم به خصوص زوجین اطلاعات زیادی از قوانین مربوط به طلاق به خصوص طلاقی که از طرف زوجه صورت گرفته باشد، ندارند. برای مثال در صورتی که زن شاغل باشد، شرایط طلاق از منظر قانون برای او چگونه ارزیابی می شود؟ در ادامه این مقاله تلاش کرده ایم تمامی ابهامات موجود را پیرامون سوال هایی که درباره شرایط طلاق زن شاغل پیش می آید، برطرف سازیم.

شرایط طلاق به درخواست زوجه

همانطور که می دانید در قانون کشور ما حق طلاق با مرد است. در نتیجه برای اینکه دادخواست طلاق به درخواست زوجه تنظیم شود، شرایطی برای طلاق از طرف زن وجود خواهد داشت و زوجه باید نسبت به اثبات آن ها در دادگاه اقدامات لازم را انجام دهد. برخی از این شرایط عبارت هستند از: عسر و حرج، عدم پرداخت نفقه از سوی همسر، غیبت مرد، اعتیاد مرد و…

نکته ای که همه افراد قبل از طلاق باید به آن توجه کنند تصمیم گیری پیرامون مسائل مالی قبل از طلاق است. در حقیقت بسیاری افراد به دنبال تعیین و تکلیف مسائل مالی در زمان طلاق به صورت قانونی و حقوقی هستند. از این رو، برای اینکه بدانیم شرایط طلاق زن شاغل و مسائل مالی در پرونده های این چنینی چگونه بررسی می شود، باید مواد موجود در قانون را بررسی و از طریق یک وکیل متخصص روند حقوقی پرونده طلاق پیگیری شود. در ادامه مقاله به قوانین موجود پیرامون مسائل مالی در رابطه با شرایط طلاق زن شاغل می پردازیم.

توجه داشته باشید که به دلیل پیچیده بودن شرایط طلاق زن شاغل، بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای تنظیم دادخواست طلاق شرایط پرونده خود را با یک وکیل مجرب در میان گذاشته و سپس تصمیمات لازم را پیرامون طلاق اتخاذ کنید.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

پرونده های موفق وکیل برای شرایط طلاق زن شاغل در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده، ملکی و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که شرایط طلاق زن شاغل متخصص در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. وکیل برای شرایط طلاق زن شاغل گروه وکلای بزرگمهر با بیش از ۱۸۳ پرونده طلاق موفق و با بیش از ۹۴٪ موفقیت در پرونده های طلاق، به صورت تخصصی و با تجربه بسیار بالا در این زمینه فعالیت میکند. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل برای شرایط طلاق زن شاغل گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق شرایط طلاق زن شاغل در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده طلاق خانم بازیگر مشهور از همسر ایشان به همراه دریافت مهریه کامل ایشان به ارزش ۲۰۰۰ سکه.
  • پرونده طلاق توافقی خانم و آقا که تنها در ۲ روز  ✅ انجام شد!

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده طلاق و مهریه خانمی که همسر ایشان با روابط نامشروع و خیانت، ایشان را آزرده بود، توسط وکیل طلاق گروه وکلای بزرگمهر منجر به گرفتن وکالت در طلاق و دریافت مهریه و نفقه برای خانم شد.
  • پرونده طلاق غیابی خانم که خارج از کشور حضور داشتند از همسر ایشان.
  • پرونده گرفتن وکالت در طلاق برای خانمی که حق طلاق نداشتند و همسر ایشان با خیانت ایشان را آزار میداد.
  • پرونده طلاق یک طرفه از سوی مرد که همسر ایشان مدت ۹ ماه از خانه رفته بود.
  • پرونده طلاق خانم به دلیل ضرب و جرح و آزار همسر ایشان که حتی منجر به شکستگی دست و پای خانم شده بود، با کمک وکیل طلاق گروه وکلای بزرگمهر، رای بر اجازه طلاق برای خانم صادر شد. همچنین مهریه و نفقه و همچنین دیه بابت ضرب و جرح نیز تمام و کمال دریافت شد.
  • پرونده طلاق خانم بابت مطلع شدن از صیغه موقت همسر خود با خانمی دیگر.
  • پرونده طلاق یکطرفه از طرف زن بابت اعتیاد همسر.
  • پرونده  ترک انفاق و عدم تمکین همسر که منجر به موفقیت در پرونده شده و حکم طلاق برای همسر صادر شد.
  • و ۱۸۰ پرونده موفق دیگر

آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

برای مشاهده لیست وکلای تهران و شهرستان روی لینک زیر کلیک کنید

لیست وکلای تهران و شهرستان

 

چرا باید وکالت پرونده خود را به وکیل برای شرایط طلاق زن شاغل گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در پرونده های مختلف کیفری و حقوقی، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت بهترین وکیل شرایط طلاق زن شاغل در پرونده های در زمینه مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده شما را بهترین وکیل برای شرایط طلاق زن شاغل با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده کیفری شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت به وکیل برای طلاق از طرف زن دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده شما، اقدام نمایند.

اجرت المثل زن شاغل

یکی از حقوق مالی زن که می توان اقدامات قانونی را مبنی بر دریافت آن انجام داد مربوط به اجرت المثل می شود. اجرت المثل از جمله مواردی است که شامل شرایط طلاق زن شاغل می شود. به این معنا که زن شاغل می تواند با اثبات آن، مقدار قانونی تعیین شده برای اجرت المثل را دریافت نماید.

اجرت المثل به مبلغی می گویند که زوجه در ازای انجام کارهایی که بر اساس شرع و قانون وظیفه او نبوده است، دریافت می کند. برای مثال انجام کارهایی چون شست و شو، پختن غذا، نظافت و رسیدگی به برخی کارهای خانه از جمله مواردی هستند که وظیفه زوجه محسوب نمی شود و زوجه می تواند در ازای انجام آن ها در زمان طلاق مبلغی را دریافت کند. خوب است بدانید که امکان دریافت اجرت المثل پس از طلاق یا فوت همسر نیز وجود دارد و زوجه می تواند اقدامات لازم را برای مطالبه آن انجام دهد. بهتر است که زوجه روند حقوقی دریافت اجرت المثل را به صورت قانونی و به کمک یک وکیل متخصص در همین حوزه انجام دهد.

شرایط مطالبه اجرت المثل برای زوجه

نکته ای که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند، شرایط طلاق زن شاغل  است که بر اساس آن می توانند اجرت المثل را دریافت نمایند. در واقع بسیاری از خانم ها یا آقایان به دلیل عدم آگاهی از قوانین، دادخواست خود را به شکل نادرست تنظیم می کنند یا در زمانی که برای دفاع از پرونده خود به دادگاه می روند، در بسیاری از مواقع باعث می شود تا ضرر زیادی را متحمل شوند. در صورتی که اگر از این قوانین اطلاع داشته باشند یا قبل از هرگونه اقدامی با وکیل مورد نظر درباره شرایط طلاق زن شاغل مشورت کرده باشند، علاوه بر مطالبه حق خود، متضرر هیچ زیانی نمی شوند.

یکی از شروطی که باید رعایت شود این است که طلاق از طرف زوج باشد. به این شکل که اگر طلاق از طرف زوجه صورت گرفته باشد یا حتی اگر طلاق توافقی باشد امکان مطالبه اجرت المثل وجود ندارد.

شرط دیگری که وجود دارد این است که زن ناشزه نباشد. به این معنا که طلاق به دلیل تخلف زن در زندگی زناشویی وی صورت نگرفته باشد. برای مثال در صورتی که زوج بتواند در دادگاه اثبات کند که زوجه در زندگی زناشویی تمکین نکرده است یا او در خانه حضور نداشته است، باز هم اجرت المثل به او تعلق نمی گیرد.

شرط دیگری که باید در دادگاه برای دریافت اجرت المثل در شرایط طلاق زن شاغل به آن توجه شود اثبات انجام اموری در خانه است که انجام آن ها وظیفه زوجه نبوده است. در نتیجه زوجه می تواند با در نظر گرفتن شرایط گفته شده نسبت به دریافت اجرت المثل اقدامات لازم را انجام دهد.

از آنجا که این موارد مربوط به وکیل خانواده می شود، پیشنهاد میکنیم به لیست وکیل خانواده گروه وکلای بزرگمهر مراجعه بفرمایید تا علاوه بر نمونه پرونده های موفق و به سرانجام رسانده آنها، رزومه و سابقه وکالت ایشان را نیز ببینید.

برای مشاهده لیست وکیل خانواده و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل خانواده

نحوه محاسبه اجرت المثل چگونه صورت می گیرد؟

محاسبه اجرت المثل بر اساس شرایط پرونده زوجین و توسط کارشناسان حقوقی انجام می شود. معمولا معیاری که برای تعیین اجرت المثل توسط کارشناسان در نظر گرفته می شود، شاغل بودن یا خانه دار بودن زوجه است. به همین دلیل شرایط طلاق زن شاغل ممکن است در مقدار اجرت المثل دریافتی او تاثیر داشته باشد.

بر اساس توضیحات داده شده، کارشناسان به انجام امور خانه توسط زوجه و میزان وقتی که زوجه برای انجام امور خانه گذاشته است، توجه می کنند. مسلما زمانی که یک زن خانه دار با زمانی که زن شاغل برای انجام امور خانه می گذارد، برابر نیست. بنابراین در این شرایط زن خانه دار اجرت المثل کمتری نسبت به زن شاغل دریافت می کند. هرچند که شاغل بودن مانعی برای انجام کارهای شخصی و زندگی زناشویی محسوب نمی شود اما با توجه به توضیحات داده شده مهم است که با در نظر گرفتن شرایط طلاق زن شاغل بتواند اثبات کند که شاغل بودن وی مانعی برای رسیدگی به امور خانه داری نبوده است و او نیز زمان زیادی را صرف رسیدگی به انجام امور خانه می کرده است.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

نفقه زن شاغل

یکی دیگر از موضوعاتی که در شرایط طلاق زن شاغل باید به آن پرداخته شود، نفقه زن شاغل است. بسیاری گمان می کنند زنان شاغل به دلیل داشتن درآمد، پرداخت نفقه به آن ها ضرورتی ندارد و طبق قانون نباید به آن ها نفقه ای پرداخت شود. در صورتی که این تفکر کاملا اشتباه و ناشی از عدم آگاهی نسبت به قوانین کشور است.

طبق قانون نفقه زن شاغل با نفقه زن خانه دار هیچ تفاوتی ندارد و بر اساس شرع و قانون تامین هزینه های زندگی و نفقه زن بر عهده همسر او است. به این معنا که حتی اگر زوجه در عقد دائم دارای شرایط مالی مناسبی باشد که بتواند به راحتی نیازهای مالی خود را تامین کنند، می تواند با اثبات عدم پرداخت نفقه توسط شوهر اقدامات لازم را جهت طلاق به صورت قانونی پیگیری نماید. بر این اساس با در نظر گرفتن شرایط طلاق زن شاغل، در صورتی که زوجه دادخواستی مبنی بر عدم پرداخت نفقه توسط شوهر به دادگاه ارائه دهد، پرداخت نفقه به او طبق قانون امری ضروری محسوب می شود.

وکیل مهریه و طلاق، میتواند به صورت تخصصی و حرفه ای شما را در زمینه مهریه و طلاق یاری دهد. همچنین ایشان میتوانند با پیگیری تمام پرونده، از حقوق شما در طلاق و مهریه دفاع نماید. شما می توانید با مراجعه به لیست وکیل مهریه و طلاق و مشاهده رزومه و سوابق آنها به همراه نمونه پرونده های شاخص و موفق وکلای این زمینه، با آنها در هر لحظه در ارتباط باشید.

برای مشاهده لیست وکیل مهریه و طلاق و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مهریه و طلاق

محاسبه میزان نفقه

همانطور که توضیح داده شد، شیوه پرداخت نفقه و به طور کلی پرداخت نفقه هیچ ارتباطی به شاغل بودن یا خانه دار بودن زوجه ندارد اما در محاسبه میزان نفقه این امر کمی متفاوت است. معمولا در محاسبه نفقه به موقعیت اجتماعی و شان خانوادگی زوجه نیز توجه زیادی می کنند و در صورت بالا بودن موقعیت اجتماعی زوجه میزان نفقه بیشتری نیز به او تعلق می گیرد.

هم چنین میزان درآمد زوجه از شغل وی نیز در نظر گرفته می شود. در صورتی که زوجه دارای درآمد زیادی باشد، در محاسبه میزان نفقه تاثیر می گذارد و ممکن است میزان نفقه کمتری به او تعلق گیرد. البته در تمامی این مراحل داشتن یک وکیل مجرب و متخصص بسیار حائز اهمیت است که با در نظر گرفتن ماده های قانونی موجود و توجه به موضوعات شرعی، میزان نفقه و اجرت المثل محاسبه و مطالبه گردد.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

مطالبه دارایی های هزینه شده زوجه

یکی از موضوعات دیگری که بسیاری از خانم ها درباره شرایط طلاق زن شاغل درباره آن اطلاعی ندارند، مربوط به مطالبه دارایی هایی است که آن ها در زندگی زناشویی خود هزینه کرده اند. به این صورت که در صورتی که زوجه در زندگی زناشویی خود از اموال خود یا از میزان دریافتی حقوق خود برای امورات خانه هزینه کرده باشد، می تواند معادل هزینه ای که در خانه کرده است را از همسر خود مطالبه نماید.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به شرایط طلاق زن شاغل ممکن است او اجرت المثل کمتری دریافت کند اما در صورتی که بتواند هزینه کردن در امورات خانه را از درآمد خود اثبات کند، می تواند به اندازه ای که در خانه هزینه کرده است را مطالبه نماید. البته بهتر است که این کار را با کمک یک وکیل متخصص طلاق از طرف زن انجام دهد تا دچار مشکلات و درگیری های کمتری شود و این کار را به صورت کاملا قانونی انجام شود.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

وکیل مرد طلاق

در بسیاری از پرونده ها و به خصوص در پرونده های طلاق، با توجه به شرایط پرونده و موکل، ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل مرد متخصص در زمینه طلاق فعالیت داشته باشند چرا که بر این باورند که همراه داشتن وکیل مرد طلاق می تواند مناسب تر باشد. به این دلیل که عموما خانم ها در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل مرد طلاق به دلیل استفامت و پیگیری مداوم و شجاعت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که افراد با وکیل مرد طلاق احساس راحتی بیشتری دارند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه وکیل مرد طلاق با حضور در پرونده شما می تواند آن را به خوبی پیش ببرد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکیل مرد تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکیل مرد در تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مرد در تهران

وکیل خانم طلاق

در برخی دیگر از پرونده های طلاق، با توجه به شرایط پرونده ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل خانم متخصص در زمینه طلاق فعالیت داشته باشند چرا که اعتقاد دارند که همراه داشتن وکیل خانم طلاق می تواند گزینه مناسب تری باشد. به این دلیل که عموما اقایان در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل خانم طلاق به دلیل صداقت و دلسوزی در پرونده و احساس مسئولیت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که موکلین خصوصا در میان خانم ها، به دلیل همجنس بودن با وکیل خانم طلاق احساس راحتی بیشتری داشته باشند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه انتخاب وکیل خانم طلاق جهت حضور در پرونده شما می تواند انتخابی منطقی باشد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکلای خانم تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکلای خانم تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

لیست وکلای خانم تهران

وکیل قاضی بازنشسته طلاق

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پرونده طلاق خود را به یک وکیل قاضی بازنشسته بسپارند، چون تصورشان بر این است که وکیل قاضی بازنشسته تجربه خیلی بیشتری نسبت به دیگر وکلا دارد. البته که نمی توان منکر این قضیه هم شد، زیرا فردی که قاضی بوده و چندین سال به قضاوت مشغول بوده و بازنشسته شده، به واسطه سابقه کاری که در قوه قضاییه داشته، قوانین را بهتر می داند و با مسئله های حقوقی و دادگاه ها آشنایی بیشتری داشته و همچنین چون هر روزه با پرونده های مختلفی خصوصا در زمینه طلاق سر و کار داشته، تجربه ی بالایی هم دارد. از این رو می تواند با کیفیت بهتری کار وکالت را انجام دهد.

پس در نتیجه انتخاب و اخذ وکیل قاضی بازنشسته طلاق در پرونده شما می تواند انتخابی مناسب باشد. شما می توانید جهت تماس با قاضبی بازنشسته متخصص در زمینه طلاق و همچنین مشاهده پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای تماس جهت رزرو جلسه با وکیل قاضی بازنشسته و مشاهده پرونده های موفق ایشان کلیک کنید.

وکیل قاضی بازنشسته

 

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر  

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف سازی مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقراری ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روز ترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از آخرین قوانین کشور
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده و…)، کیفری و … .

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه چندین ساله و داشتن وکلای مجرب و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات و رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری شما می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 02144428277

 

 

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به مطلب شرایط طلاق زن شاغل امتیاز دهید.

96

امتیاز کل شرایط طلاق زن شاغل

از طریق دکمه زیر به شرایط طلاق زن شاغل امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: 4.65 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام و دورود من طلاق گرفتم ولی مهریه و نفقه رو بخشیدم الا میتونم اموال رو درخواست کنم لطفا جواب بدین ممنون

    1. با سلام. اگر حق رجوع از شما سلب شده باشد امکانپذیر نیست. اگر از طریق محضر و یا در دادگاه در حضور قاضی مهریه و نفقه را بخشیده باشید دیگر قابل بازگشت نیست.

    1. با سلام و وقت بخیر. خیر امکان پذیر نمی باشد. زوجه می بایستی طلاق را جاری نموده و پس از طی کردن مدت زمان عده (حدود 50 تا 100 روز) بتوانند مجدد ازدواج کنند.

  2. سلام وقت بخیر
    یه سوال داشتم…
    ایا مرد میتونه زنش رو به دلیل نازایی (مشکل باردار نشدن ) طلاق بده یا نه….
    و وضعیت مهریه و نفقه و…. چطور خواهد شد….؟؟؟

    1. با سلام و وقت بخیر. مرد میتواند به هر دلیلی و یا حتی بدون هیچ دلیلی همسر خود را طلاق دهد. اما تنها در صورتی که تمامی حق و حقوق ایشان را تمام و کمال بپردازند. اگر توانایی پرداخت ندارند باید ابتدا تعیین تکلیف شود تا تقسیط شود و پس از آن میتواند از همسر چدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل