طلاق به دلیل ناتوانی مرد

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
طلاق

طلاق به دلیل ناتوانی مرد

طلاق به دلیل ناتوانی مرد ✔️| شرایط طلاق به دلیل ناتوانی مرد | هزینه های وکیل به دلیل ناتوانی مرد

لیست عناوین

از آنجایی که در بین مردم رواج پیدا کرده است که حق طلاق در قوانین کشور ما با مرد است، باعث شده است تا بسیاری از خانم ها نسبت به آگاهی پیدا کردن از قوانینی که مرتبط با حقوق آن ها است، بی تفاوت باشند. در حالی که قوانینی وجود دارد که خانم ها نیز می توانند با توجه به آن ها اقدامات لازم را برای طلاق از طرف زن انجام دهد. یکی از مواردی که خانم ها می توانند به استناد به آن نسبت به طلاق خود اقدام کنند، طلاق به دلیل ناتوانی مرد است. به این صورت که اگر زوجه بتواند اثبات کند که مرد دارای ناتوانی جنسی است یا به دلیل نداشتن رابطه زناشویی می تواند اقدامات لازم را به کمک وکیل خود برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد انجام دهد. برای آنکه درباره این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

آیا طلاق به دلیل ناتوانی مرد امکان پذیر است؟

همانطور که می دانید زنان برای آنکه نسبت به طلاق اقدامات قانونی را انجام دهند باید دلیلی که زوجه طبق قانون به استناد آن ها می تواند، دادخواست طلاق تنظیم کند را ارائه کنید. نکته قابل توجه این است که شرایطی که زوجه مطرح می کند باید از نظر قانون دارای اعتبار باشد. این شرایط معمولا به عنوان عسر و حرج شناخته می شود. یکی از شرایطی که از مصادیق عسر و حرج محسوب می شود، طلاق به دلیل ناتوانی مرد است که ممکن است دلایل علمی گوناگونی داشته باشد. در نتیجه می توان گفت بر اساس قانون طلاق به دلیل ناتوانی مرد در برقراری رابطه زناشویی امکان پذیر است.

البته نکته ای که باید در طلاق به دلیل ناتوانی مرد به آن توجه کنید این است که زوجه برای اینکه بتواند نسبت به طلاق به دلیل ناتوانی مرد اقدام کند باید با در نظر گرفتن شرایط، دلیل ناتوانی مرد در رابطه زناشویی را مطرح و اثبات کند. اثبات این دلایل باید به گونه ای باشد که علاوه بر داشتن اعتبار از لحاظ پزشکی، محکمه دادگاه را مبنی بر ناتوانی جنسی مرد قانع سازد. قابل توجه است که زوجه باید این کار را در زمان مشخص انجام دهد زیرا در غیر این صورت فرصت لازم را برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد را از دست می دهد. در ادامه مقاله به صورت کامل به شرح شرایط لازم برای اثبات طلاق به دلیل ناتوانی مرد می پردازیم.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

پرونده های موفق وکیل برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد در گروه وکلای بزرگمهر

از آنجا که در گروه وکلای بزرگمهر، وکلا به صورت تخصصی در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده، ملکی و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که طلاق به دلیل ناتوانی مرد متخصص در هر زمینه پیگیری نموده است، از دیگر وکلای سایر مجموعه ها بیشتر بوده و همچنین به دلیل فعالت تخصصی، تجربه بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند. وکیل برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد گروه وکلای بزرگمهر با بیش از ۱۸۳ پرونده طلاق موفق و با بیش از ۹۴٪ موفقیت در پرونده های طلاق، به صورت تخصصی و با تجربه بسیار بالا در این زمینه فعالیت میکند. از جمله پرونده های شاخصی که وکیل برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد گروه وکلای بزرگمهر در آن ها موفق بوده است می توان به:

پرونده های شاخص موفق طلاق به دلیل ناتوانی مرد در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده طلاق خانم بازیگر مشهور از همسر ایشان به همراه دریافت مهریه کامل ایشان به ارزش ۲۰۰۰ سکه.
  • پرونده طلاق توافقی خانم و آقا که تنها در ۲ روز  ✅ انجام شد!

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده طلاق و مهریه خانمی که همسر ایشان با روابط نامشروع و خیانت، ایشان را آزرده بود، توسط وکیل طلاق گروه وکلای بزرگمهر منجر به گرفتن وکالت در طلاق و دریافت مهریه و نفقه برای خانم شد.
  • پرونده طلاق غیابی خانم که خارج از کشور حضور داشتند از همسر ایشان.
  • پرونده گرفتن وکالت در طلاق برای خانمی که حق طلاق نداشتند و همسر ایشان با خیانت ایشان را آزار میداد.
  • پرونده طلاق یک طرفه از سوی مرد که همسر ایشان مدت ۹ ماه از خانه رفته بود.
  • پرونده طلاق خانم به دلیل ضرب و جرح و آزار همسر ایشان که حتی منجر به شکستگی دست و پای خانم شده بود، با کمک وکیل طلاق گروه وکلای بزرگمهر، رای بر اجازه طلاق برای خانم صادر شد. همچنین مهریه و نفقه و همچنین دیه بابت ضرب و جرح نیز تمام و کمال دریافت شد.
  • پرونده طلاق خانم بابت مطلع شدن از صیغه موقت همسر خود با خانمی دیگر.
  • پرونده طلاق یکطرفه از طرف زن بابت اعتیاد همسر.
  • پرونده  ترک انفاق و عدم تمکین همسر که منجر به موفقیت در پرونده شده و حکم طلاق برای همسر صادر شد.
  • و ۱۸۰ پرونده موفق دیگر

آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟
آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

برای مشاهده لیست وکلای تهران و شهرستان روی لینک زیر کلیک کنید

لیست وکلای تهران و شهرستان

چرا باید وکالت پرونده خود را به وکیل برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در پرونده های مختلف کیفری و حقوقی، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت بهترین وکیل طلاق به دلیل ناتوانی مرد در پرونده های در زمینه مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده شما را بهترین وکیل برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده کیفری شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت به وکیل برای طلاق از طرف زن دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده شما، اقدام نمایند.

شرایط طلاق به دلیل ناتوانی جنسی مرد

همانطور که گفته شد، برای آنکه طلاق به دلیل ناتوانی مرد در دادگاه مطرح شود، باید شرایطی مورد بررسی قرار گیرد و با توجه به آن اقدامات قانونی بعدی انجام پذیرد. ابتدا باید دلیلی که به موجب آن زوجه قصد دارد تا نسبت به طلاق به دلیل ناتوانی مرد اقدام کند، به صورت قانونی بررسی شود. برای این منظور زن باید دادخواست لازمه را تنظیم کند و با استفاده از آن در دادگاه، مرد را به پزشکی قانونی برای انجام بررسی های بیشتر ارجاع دهد. در پزشکی قانونی معاینه های لازم انجام می گیرد و گزارش مربوط به ناتوانی جنسی مرد صادر می شود.

در این گزارش ممکن است دلایل گوناگونی مطرح شود که هر کدام از آن ها باید در محضر دادگاه اعتبار داشته باشد. از جمله مواردی که برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد دارای اعتبار است شامل خضاء به معنی نداشتن بیضه یا اخته بودن، مقطوع بودن آلت تناسلی، زود انزالی، عنن، سرد مزاجی یا هر امر دیگری است که باعث اختلال در رابطه زناشویی می شود، باشد.

از دیگر شرایطی که برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد ضروری محسوب می شود، جمع آوری مدارک و شواهد و پرداخت هزینه هایی است که باید در دادگاه ارائه شود. این مدارک شامل موارد گوناگونی می شوند که در ادامه مقاله به آن ها می پردازیم.

تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

فسخ نکاح به دلیل ناتوانی مرد

یکی از سوالاتی که برای بسیاری پیش می آید این است که آیا امکان فسخ نکاح به دلیل ناتوانی جنسی مرد از طرف زوجه وجود دارد یا خیر؟ با توجه به توضیحات داده شده می توان گفت بله این امکان برای زوجه وجود دارد تا نسبت به انجام پیگیری های قانونی برای فسخ نکاح به دلیل ناتوانی جنسی مرد اقدامات لازم را انجام دهد. در واقع زوجه می تواند پس از اثبات ناتوانی جنسی مرد در برقراری رابطه زناشویی درخواست خود را برای فسخ نکاح به دادگاه ارائه کند.

در این بین دو نکته مهم در رابطه با فسخ نکاح وجود دارد که زوجین باید از آن اطلاع داشته باشند. از نکات مهمی که زوجه باید در رابطه با فسخ نکاح بداند، عیوبی است که به موجب آن می تواند نسبت به فسخ نکاح اقدام کند. به طور کلی عنن، خصاء و مقطوع بودن آلت تناسلی مرد از جمله دلایل موجهی هستند که زوجه می تواند با استناد به آن نسبت به فسخ نکاح اقدامات لازم را انجام دهد. اما نکته مهمی که در این بین نباید فراموش شود، زمان مربوطه به مطلع شدن از این عیوب توسط زوجه است. در صورتی که زوجه از این عیوب مطلع شود، در سریع ترین زمان ممکن باید نسبت به درخواست صدور فسخ نکاح به صورت قانونی اقدام کند.

یکی دیگر از این نکته ها مربوط به زمان اقدام برای فسخ نکاح از طرف زوجه می شود. در صورتی که زوجه اقدام به برقراری رابطه زناشویی با همسر خود کند و از عنن یا خصاء او اطلاع داشته باشد اما در سریع ترین زمان ممکن اقدامی درباره فسخ نکاح انجام ندهد، دیگر حق فسخ نکاح برای او وجود نخواهد داشت و او نمی تواند نسبت به فسخ نکاح اقدام کند و در صورت لزوم باید از طریق دادخواست عسر و حرج نسبت به طلاق به دلیل ناتوانی مرد پیگیری های قانونی لازم را انجام دهد. هم چنین شما می توانید برای اطلاع از امور مربوط به فسخ نکاح و بهترین زمان برای اقدام آن با یک وکیل آگاه به قوانین نکاح صحبت کرده و از او درباره پرونده خود مشاوره بگیرید.

مدارک لازم برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد از طرف زوجه

همانطور که توضیح داده شد، صرفا تنظیم دادخواست برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد کافی نیست و باید بررسی های لازم در رابطه به ناتوانی مرد انجام گیرد و پس از انجام بررسی های لازم، گزارش های پزشکی قانونی و به انضمام دیگر مدارک مربوطه به محضر دادگاه ارائه گردد.

برخی از مدارکی که زوجه باید برای ارائه به همراه داشته باشد شامل نمونه دادخواستی که طبق مفاد آن زوجه برای طلاق به دلیل ناتوانی مرد اقدام کرده است به همراه مدارک پزشکی مورد نظر که ضمیمه آن شده است، مدارک هویتی مورد نیاز از جمله کارت ملی، شناسنامه و هر مدرک هویتی دیگری که برای پرونده مورد نیاز است، عقد نامه یا رونوشتی از آن می شود.

توجه داشته باشید که همراه داشتن مدارک گفته شده ضروری است و یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار در روند دادرسی و رسیدگی به پرونده محسوب می شود. در صورتی که در مدارک شما نقصی وجود داشته باشد، تاثیر زیادی در روند رسیدگی به پرونده شما می گذارد و در مواردی حتی باعث طولانی و پیچیده تر شدن روند رسیدگی به پرونده می شود. در نتیجه به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای جمع آوری مدارک مورد نظر و ارائه آن به مراجع مربوطه با وکیل مجرب و متخصص در این زمینه مشورت کرده و اطلاعات لازم را از آن دریافت نمایید.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

هزینه های طلاق به درخواست زوجه

نکته ای که برای بسیاری در روند رسیدگی به طلاق به دلیل ناتوانی مرد حائز اهمیت است، هزینه های مربوط به روند رسیدگی به پرونده است. چیزی که مشخص است این است که انجام این اقدامات برای هیچ کدام از طرفین رایگان نیست و آن ها برای طی کردن این روند باید برخی هزینه های مرتبط را پرداخت کنند.

اگر روند پرداخت هزینه های طلاق به دلیل ناتوانی مرد اطلاع ندارید، خوب است بدانید که این هزینه ها در یک مرحله پرداخت نمی شود و در مراحل گوناگونی باید هزینه های مربوطه را به مراجع ذی صلاح پرداخت کرد.

اولین هزینه ای که زوجه باید برای رسیدگی به پرونده طلاق به دلیل ناتوانی مرد پرداخت کند، مربوط به هزینه های دادرسی می شود. هزینه دادرسی دارای تعرفه مشخصی هستند که براساس آن هزینه پرونده مربوطه پرداخت می شود.

دیگر هزینه ای که باید برای رسیدگی به روند طلاق به دلیل ناتوانی مرد پرداخت شود، مربوط به هزینه های ثبت و ارسال دادخواست طلاق می شود. این هزینه در واقع به دلیل خدمات ارائه شده از طرف دفاتر ارائه خدمات قضایی پرداخت می شود و هزینه های آن مانند هزینه های مربوط به دادرسی دارای تعرفه مشخصی است که بر اساس آن پرداخت انجام می شود.

دیگر هزینه ای که باید پرداخت شود مربوط به مراحل بعدی از رسیدگی به پرونده می شود. در صورتی که دادگاه رای نهایی را مبنی بر طلاق زوجین صادر کرده باشد، زوجه باید هزینه مربوط به محضر و جاری شدن صیغه طلاق را نیز پرداخت کند. هم چنین توجه داشته باشید که در صورت داشتن وکیل باید حق الوکاله مربوط به پرونده نیز به وکیل پرداخت شود. همانطور که حتما اطلاع دارید حق الوکاله وکیل مقدار مشخصی ندارد و با توجه به سابقه و تجارت وکیل و مدت زمان رسیدگی به پرونده تعیین می گردد.

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

 

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر  

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف سازی مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقراری ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روز ترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از آخرین قوانین کشور
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده و…)، کیفری و … .

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه چندین ساله و داشتن وکلای مجرب و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات و رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری شما می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 02144428277

 

 

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به مطلب طلاق به دلیل ناتوانی مرد امتیاز دهید.

79

امتیاز کل طلاق به دلیل ناتوانی مرد

از طریق دکمه زیر به طلاق به دلیل ناتوانی مرد امتیاز دهید.

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل