حکم بچه نامشروع زن شوهردار

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه درخشان و پرونده های موفق طی سال های اخیر آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی می باشد. با اعتماد به وکلای ما می توانید از گرفتن کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

هر ساعت از شبانه روز میتوانید با ما تماس بگیرید 02144428277

  • وکلای با تجربه
  • درصد موفقیت بالا
  • پیگیری مستمر
  • وکالت تخصصی
  • حق وکالت منصفانه
  • مطلع از تغییرات قوانین کشور
Blogsرابطه نامشروع

حکم بچه نامشروع زن شوهردار

لیست وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهردار | مجازات زنای زن شوهردار 

لیست عناوین

حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟

یکی از سوالات پرتکرار این است که حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟

به طور کلی کودکانی که از طریق رابطه نامشروع و زنا و خارج از رابطه ازدواج متولد میشوند، «ولد زنا» نامیده میشوند. همچنین چنانچه مردی با زنی به تصور اینکه همسر اوست، رابطه برقرار کند و این رابطه منجر به تولد نوزاد شود، فرزند به دنیا آمده «ولد الشبهه» نامیده میشود.

اما حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟ قانون چه احکام و تدابیری را برای این مسئله درنظر گرفته است؟

بر اساس نظر وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر چنانچه مشخص شود که فرزندی ولد زنا است قوانین و احکام خاصی متوجه او خواهد بود. فرزند ولد زنا، از نظر قانونی فرزند مادر و پدر مرتکب زنا به شمار نرفته و به همین دلیل نیز نه فرزند از پدر و مادر زناکار چیزی ارث میبرد نه پدر و مادر از فرزند ارث میبرند. البته ناگفته نماند که زن و مردی که با رابطه نامشروع فرزندی را به دنیا می‌ آورند پدر و مادر عرفی آن طفل به شمار میروند. همچنین بدیهی است که اگر فرزند ولد زنا، ازدواج کند همسر و فرزندانش از وی ارث خواهند برد.

همچنین چنانچه مرد زناکار سید باشد، افراد غیر هاشمی نمیتوانند به فرزند حاصل زنای او، زکات بدهند. البته هاشمی ها میتوانند به او زکات دهند.

از دیگر احکام فرزند نامشروع، این است که درآینده نمیتواند مرجع تقلید یا امام جماعت شود. همچنین فرزند ولد زنا صلاحیت گواهی دادن را نیز ندارد.

اگر شما به دنبال پاسخی برای سوال حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟ هستید لازم است در این زمینه تفاوت بین حکم ولد زنا و ولد الشبهه را نیز بررسی کنیم.

از نظر قانونی، فرزند ولد الشبهه از والدین خود ارث میبرد و والدین نیز از او ارث میبرند. همچنین فرزند ولد الشبهه می‌تواند مرجع تقلید یا امام جماعت شود

به علت اهمیت رابطه نامشروع زن شوهردار و از آنجا که برای اثبات آن به دلایل و شواهد کافی و قوی نیاز است، توصیه می‌کنیم از کمک و راهنمایی یک وکیل باتجربه و متخصص در این زمینه بهره بگیرید.

گروه وکلای بزرگمهر آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره حقوقی رابطه نامشروع و اقامه پرونده های حقوقی شما عزیزان است. وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر علاوه بر داشتن سابقه بالا در وکالت پرونده های رابطه نامشروع، بسیاری از پرونده هایی که وکالت آن ها را به عهده گرفته بودند را به موفقیت رساندند. ما در گروه وکلای بزرگمهر آماده ارائه مشاوره تخصصی در پرونده های رابطه نامشروع، به شما موکلین گرامی هستیم. برای ارتباط با وکلا و کارشناسان حقوقی، می توانید همین الان با شماره تلفن های گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید.

برای مشاهده لیست وکیل رابطه نامشروع و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل رابطه نامشروع
تماس با وکیل پایه یک دادگستری
هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

حکم حضانت بچه نامشروع زن شوهردار

بسیاری از افراد نمیدانند از نظر حضانت حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟ قبل از آن خوب است درباره معنا و مفهوم واژه حضانت صحبت کنیم.

حضانت در عربی به معنای پروردن است. از نگاه قانونی حق نگهداری و سرپرستی طفل را حضانت میگویند. براساس قانون مدنی حضانت فرزند هم وظیفه پدر و مادر است و هم حق آنان.

هیچ پدر و مادری نمیتواند حق حضانت از فرزند را از خود اسقاط کرده یا به شخص دیگری منتقل کند. همچنین هیچ پدر و مادری حق طلب اجرت در برابر حضانت فرزند را نیز ندارد. پذیرش وظیفه حضانت همواره برعهده پدر و مادر میباشد اما درباره فرزند نامشروع تفاوتهایی وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

تا قبل از سال 82 قانون مدنی درباره حکم بچه نامشروع زن شوهردار، معین کرده بود که فرزند نامشروع پسر پس از سن دوسالگی و فرزند نامشروع دختر پس از سن هفت سالگی باید به پدر سپرده شوند و تا قبل از آن حضانت با مادر طفل است. این قانون بعدها چنین تغییر کرد؛ حضانت طفل متولد شده از رابطه نامشروع، چه دختر باشد و چه پسر تا سن هفت سالگی برعهده مادر است.

پس از سن هفت سالگی حکم بچه نامشروع زن شوهردار چیست؟

از نگاه قانون، حضانت کودک حاصل رابطه نامشروع، پس از سن هفت سالگی با تشخیص دادگاه و با رعایت مصلحت مشخص میشود. برخی نیز حضانت فرزند را پس از هفت سالگی بین پدر و مادر مشترک میدانند.

آیا پدر و مادر میتوانند از پذیرش حضانت فرزند ولد زنا خودداری کنند؟

گرچه رابطه پدر و مادری و فرزندی، شرعی و حتی قانونی میان چنین پدر و مادر و فرزندی وجود ندارد اما به دلیل اینکه این زن و مرد با رابطه نامشروع موجب به دنیا آمدن یک طفل شده اند لذا وظیفه نگهداری و تربیت وی را برعهده دارند.

براساس قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، پدر و مادر هرگز حق امتناع از پذیرش حضانت فرزند حاصل از رابطه نامشروع را ندارند. هیچگونه کوتاهی در اثر نگهداری و تربیت فرزند نیز از آنها پذیرفته نمیباشد.

رابطه نامشروع زن شوهردار چیست؟

پیش از آنکه به سراغ بررسی مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار برویم لازم است معنا و مفهوم رابطه نامشروع را توضیح دهیم.

رابطه نامشروع نقطه مقابل رابطه مشروع است. چنانچه زن و مردی بالغ از طریق شرعی و قانونی با یکدیگر ازدواج کنن رابطه آنها رابطه مشروع خواهد بود. اما درصورتی که زن و مرد بالغ بدون رعایت شروط شرعی و قانونی و بدون جاری شدن صیغه عقد با یکدیگر وارد رابطه شوند، آن رابطه نامشروع تلقی میشود.

بنابراین منظور از رابطه نامشروع زن شوهردار، این است که زنی متاهل با مردی به غیر از شوهرش، بدون رعایت اصول شرعی و قانونی، رابطه برقرار کند. قبل از آنکه به سراغ مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار برویم خوب است این نکته را بدانید که رابطه نامشروع به دو نوع رابطه نامشروع زنا و رابطه نامشروع دون زنا تقسیم میشود.

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان گروه وکلای بزرگمهر
گروه وکلای بزرگمهر با پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان در خدمت رسانی به شما آماده است.

مجازات رابطه نامشروع دون زنا زن شوهردار 

برای تعیین مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار ابتدا لازم است مشخص شود که رابطه نامشروع از نوع زنا بوده یا دون زنا؟ منظور از رابطه نامشروع دون زنا، این است که رابطه شکل گرفته بین زن و مرد نامحرم صرفا اعمالی همچون همبستری، بوسیدن و… بوده باشد. حتی روابط پیامکی و مجازی نیز از مصادیق روابط نامشروع دون زنا محسوب میشوند.

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار هنگامی که رابطه دون زنا باشد، از 31 تا 74 ضربه و نهایتا تا 99 ضربه شلاق، میباشد. همچنین از دیگر مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار این است که شوهر وی، میتواند به دلیل رابطه نامشروع از همسر خود طلاق بگیرد.

مجازات زنای زن شوهردار 

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار درصورتی که اثبات شود رابطه نامشروع از نوع زنا بوده، رجم یا اعدام خواهد بود.

از آنجا که مجازات زنا در صورت اثبات اعدام می باشد، دفاع از این پرونده ها بسیار حساس است چرا که مجازات می تواند از ضربات شلاق تا اعدام، متغیر باشد. با توجه به این موارد، نقش وکیل در پرونده های زنا بسیار مهم است و پیشنهاد میکنیم بدون وکیل در این پرونده ها وارد نشوید. اگر تمایل دارید می توانید به لیست وکیل زنا مراجعه بفرمایید و علاوه بر رزومه کاری و سابقه آنها، نمونه پرونده های شاخص موفق ایشان را نیز مشاهده بفرمایید.

برای مشاهده لیست وکیل زنا و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل زنا

در قرآن نیز این کار یکی از گناهان کبیره و نابخشودنی شمرده شده و خداوند فرموده؛ برای انجام دهندگان آن سرانجامی سخت و هولناک در نظر گرفته شده است.

مجازات تجاوز به زن شوهردار 

چنانچه رابطه نامشروع با زن شوهردار، بدون رضایت آن زن صورت بگیرد، این کار مصداق تجاوز به عنف خواهد بود. فرقی ندارد که رابطه نامشروع بدون رضایت زن، با تهدید و اجبار رخ داده باشد یا با فریب و دروغ.

در صورت رخ دادن این اتفاق زن میتواند به دادگاه مراجعه کرده و طرح دعوی کند. دادگاه نیز زن را به پزشکی قانونی معرفی کرده و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز میکند.

هنوز برای احقاق حق دیر نیست. همین حالا با ما تماس بگیرید.

حکم مادون زنا با زن شوهردار

بسیاری گمان می کنند که فقط عمل زنا مستعد دریافت مجازات است. در حالی که انواع روابط نامشروع خارج از شرع طبق قوانین مجازات کشور، موجب مجازات خواهند شد. به این صورت که اگر روابط مادون یا پایین تر از زنا  با زن شوهردار صورت بگیرد، طبق قانون این رفتار مجرمانه است و موجب تعقیب کیفری و مجازات خواهد شد. احکام صادر شونده برای حکم مادون زنا با زن شوهردار زمانی صادق است که عمل زنا به شکل رفتار کاملی از جماع نباشد و مواردی از قبیل تفخیذ باشد. به طور کلی محکومیت هر یک از طرفین در حکم مادون زنا با زن شوهردار، سی و یک ضربه تا هفتاد ضربه شلاق خواهد بود.

وکیل مشاوره حقوقی در تهران
مشاوره صادقانه و تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری گروه وکلای بزرگمهر.

تهمت رابطه نامشروع به زن شوهردار

دربرخی موارد پیش می آید که مرد از روی شک و گمان و یا حتی حساسیت بیش از حد، همسرش را متهم به رابطه نامشروع با دیگری کند. در این صورت اگر مرد نتواند ادعای خود را در دادگاه ثابت کند زن میتواند براساس قانون اعاده حیثیت کند.

علاوه بر همسر، اگر فردی به شخص دیگری تهمت زنا یا لواط بزند براساس قانون آن شخص میتواند شکایت کرده و حتی این موضوع مصداق جرم قذف تلقی شود.

بنابراین باید به این نکته مهم توجه کرد که صرفا در خلوت بودن با نامحرم در قانون جرم نبوده و این موضوع نمیتواند محل طرح دعوی باشد. حال این خلوت چه در منزل باشد و چه در وسایل نقلیه.

ما تلاش کردیم در این مقاله ضمن اشاره به مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار، حکم بچه نامشروع زن شوهردار را از نگاه قانون بررسی کنیم.

گروه وکلای بزرگمهر با در اختیار داشتن وکلای متخصص و باسابقه در زمینه حقوق خانواده آماده ارائه مشاوره حقوقی و اقامه وکالت پرونده های شما در زمینه خانواده است. برای ارتباط با مشاوران و وکلای متخصص بزرگمهر با شماره تماسهای ما در ارتباط باشید.

پرونده های شاخص موفق وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهردار در گروه وکلای بزرگمهر

 

  • پرونده رابطه نامشروع خانم متاهل با آقا پسر جوان که وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر در این پرونده وکیل شاکی (همسر خانم) بود، منجر به محکومیت خانم و پسر شد.
  • پرونده رابطه نامشروع خانم جوان با مرد متاهل و اخاذی از ایشان که منجر به رفع اتهام از مرد شد و بابت اخاذی نیز خانم محکوم شدند.

جهت مشاهده ادامه لیست پرونده های شاخص موفق کلیک کنید.

  • پرونده رابطه نامشروع مردی که به ۲ سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق در دادگاه بدوی محکوم شده بود، منجر به کاهش مجازات ایشان به ۴۰ ضربه شلاق در دادگاه تجدید نظر شد.
  • اتهام رابطه نامشروع خانم متاهل در شرف طلاق توسط همسر ایشان که منجر به رفع اتهام از خانم توسط وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر شد.
  • پرونده اتهام رابطه نامشروع خانم کارمند با مدیرعامل شرکت که منجر به رفع اتهام ایشان شد.
  • پرونده رابطه نامشروع و زنای محصنه خانم متاهل که در دادگاه کیفری یک حکم اعدام برای ایشان صادر شده بود، با دفاع مناسب وکیل رابطه نامشروع گروه وکلای بزرگمهر، در مرحله فرجام خواهی منجر به شکست رای شد و ایشان تنها به ۴۴ ضربه شلاق محکوم شدند.
  • شکایت رابطه نامشروع بابت خیانت همسر که منجر به محکومیت همسر شد.
  • پرونده شکایت رابطه نامشروع مرد از همسر بابت زنای محصنه خانم که بیش از صد مورد فیلم های مربوط به ایشان در سایت های غیر اخلاقی پخش شده بود، منجر به حکم اعدام و افساد فی الارض برای خانم شد.
  • پرونده رابطه نامشروع از طریق چت و پیامک مرد متاهل که منجر به ۷۴ ضربه شلاق برای ایشان شد
  • پرونده رابطه نامشروع مردی با خانمی متاهل که همسر خود را با این موضوع آزار میداد که منجر به محکومیت مرد به ۷۴ ضربه شلاق و طلاق خانم به همراه دریافت کامل مهریه ایشان شد.
  • پرونده رابطه نامشروع دختر و پسر مجرد که منجر به رفع اتهام آن ها شد.
  • پرونده اتهام رابطه نامشروع و بارداری خانم متاهل
  • پرونده شکایت از خانم بابت رابطه نامشروع و نفی نسب فرزند حاصل از رابطه نامشروع
  • پرونده رابطه نامشروع دختر خانم جوان که منجر به از دست رفتن بکارت ایشان شده بود، با تلاش وکیل، ارش البکاره و مبلغی برای رضایت خانم پرداخت شد تا از شکایت صرف نظر کنند.
  • پرونده شکایت رابطه نامشروع پنهانی مرد به مدت پنج سال که منجر به اخذ طلاق و مهریه و اجرت المثل برای خانم شد.
[/box]

آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

 

لیست وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهردار

وکیل حامد شاکری نیا تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

جناب آقای حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری
جناب آقای حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.91
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران
  • با بیش از 17 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی
تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل

وکیل مونا الماسی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری
مونا الماسی وکیل پایه یک دادگستری
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 10 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی، داوری
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.89 
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران
  • با بیش از 10 سال سابقه و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل حسن اسماعیلی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

حسن اسماعیلی وکیل پایه یک دادگستری
حسن اسماعیلی وکیل پایه یک دادگستری
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو مرکز وکلای قوه قضاییه با بیش از 17 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.87 
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران
  • با بیش از 17 سال سابقه و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


وکیل مرجانه فشنگچی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

مرجانه فشنگچی وکیل پایه یک دادگستری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.84 
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران
  • رتبه دو رقمی آزمون وکالت و عضو کانون وکلای دادگستری مرکز
  • با بیش از 17 سال سابقه و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل

 


وکیل فاطمه مرادی حقیقت تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری
فاطمه مرادی حقیقت وکیل پایه یک دادگستری
🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 17 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.81
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران
  • با بیش از 17 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل


وکیل محمد فرخی تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

تصویر وکیل محمد فرخی

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (تهران) با بیش از 22 سال سابقه
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.73 
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در تهران
  • با بیش از 22 سال سابقه و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل


هدیه عرفانیان (امور ثبت برند و شرکت ها) تیک آبی تایید هویت
ستاره امتیاز

 

هدیه عرفانیان کارشناس امور ثبت برند و شرکت ها
هدیه عرفانیان کارشناس امور ثبت برند و شرکت ها
🥇 سطح وکیل کارشناس حقوقی امور ثبت برند و شرکت ها
️ سابقه حقوقی بیش از 10 سال سابقه کاری
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت مدنی، تنظیم اوراق قضایی، امور مربوط به اداره کار
💰 هزینه وکیل بسته به شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.83 
  • کارشناس حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی
  • خدمات ویژه شرکت های تجاری اعم از نمایندگی در انواع مذاکرات،داوری و مصالحه، ثبت برند، امور مالیات، و…
  • وکالت مدنی در خصوص پرونده های مالیات، اداره کار، ثبت شرکت، ثبت برند، دیوان عدالت اداری و…

تماس با وکیل


وکیل امیر بهادر عامری

امتیاز ۴ ستاره

تصویر جناب وکیل آقای امیر بهادر عامری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (اصفهان) با بیش از 7 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.53
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در اصفهان
  • با بیش از 7 سال سابقه وکالت و تجربه بالا در امور تخصصی

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل

 


وکیل اصغر قنبری
امتیاز ۴ ستاره

تصویر جناب وکیل آقای اصغر قنبری

🥇 سطح وکیل وکیل پایه یک دادگستری
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (البرز) با بیش از 2 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.51
  • از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای پایه یک دادگستری در استان البرز (کرج)

تماس با وکیل مشاهده رزومه وکیل

 


خانم فریبا رنجبر
امتیاز ۳ ستاره

تصویر خانم فریبا رنجبر؛ کارشناس حقوقی

🥇 سطح وکیل کارآموز وکالت
️ سابقه حقوقی عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (البرز) با کمتر از 2 سال سابقه وکالت
📝 خدمات مشاوره حقوقی، وکالت، تنظیم اوراق قضایی
💰 هزینه وکیل بسته به نوع خدمت، شرایط و موضوع پرونده تعیین می‌شود
میزان رضایت مراجعین 5 / 4.38

تماس با وکیل مشاهده رزومه

 

برای اعطای وکالت به وکیل جنت آباد شمالی با شماره 02144428277 و 09374807447 (منشی ۲۴ ساعته وکیل) تماس حاصل فرمایید.

چنانچه از وکیل پایه یک دادگستری جنت آباد سوال داشته و یا نیاز به مشاوره دارید، در انتهای صفحه در قسمت “کامنت ها و نظرات” سوال خود را مطرح کنید تا وکلای مجموعه سریعا به شما پاسخ دهند.

آیا میدانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟دانید؟ یک دادخواست اشتباه یا یک سخن نسنجیده پرونده ۱۰۰٪ پیروز شما را به شکست میکشاند؟

12 دلیل که شما به وکیل احتیاج دارید!

 

  1. مشاوره گرفتن از وکیل متخصص نه تنها هیچ ضرری ندارد بلکه می تواند راهگشای پرونده شما باشد. ✅
  2. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است پس منطقی است از مشکلات قانونی پیشگیری کنید به جای اینکه بعدا با آن ها دست و پنجه نرم کنید. ✅
  3. قانون و مسائل حقوقی بسیار پیچیده، دشوار و گسترده هستند. ✅
  4. همواره این امکان وجود دارد که پرونده ها به دلیل نداشتن وکیل برای شما هزینه و مدت زمان بیشتری در بر داشته باشند.❌
  5. با داشتن وکیل درک کاملی از گزینه ها و راهکار های خود خواهید داشت. ✅
  6. وکلا به شاهدان و کارشناسان دسترسی دارند، افرادی که در کنار خودتان به آن ها نیاز دارید. ✅
  7. وکیل می تواند بهترین و مناسب ترین دفاع برای پرونده ی شما را ارائه کند. ✅
  8. طرف مقابل در پرونده شما به احتمال زیادی وکیل دارد و با تمام توان خود در دادگاه حاضر میشود.❌
  9. وکلا می دانند چگونه شهود و دفاعیات را به چالش بکشانند. ✅
  10. یک دادخواست اشتباه یا پیروی از روش اشتباه می تواند پرونده شما را به طور کامل خراب کند.❌
  11. وکلا در صورت لزوم نحوه مذاکره کردن با طرف مقابل را می دانند. ✅
  12. وکیل تمام تلاش و توان خود را برای حفظ و دفاع از حقوق شما در پرونده به کار می گیرد و همواره حامی شما خواهد بود. ✅
آیا می‌دانید که در خصوص هر ادعا تنها یکبار می‌توان طرح دعوی نمود و در صورت شکست حق شما برای همیشه ضایع خواهد گردید؟!

چرا باید وکالت حکم بچه نامشروع زن شوهردار را به گروه وکلای بزرگمهر بسپاریم

از آنجا که در دفاع از حکم بچه نامشروع زن شوهر دار، تخصص و تجربه وکیل معیار و ملاک بسیار مهمی در تعیین سرنوشت پرونده است، تجربه بالا و همچنین موفقیت وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهر دار در زمینه پرونده های مشابه و یکسان، بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند پرونده شما را به بهترین نتیجه ممکن هدایت کند. با در نظر گرفتن این اصل مهم، ما در گروه وکلای بزرگمهر در تلاش هستیم تا با هدف افزایش کیفیت و افزایش هرچه بیشتر آمار موفقیت پرونده ها، وکالت پرونده حکم بچه نامشروع زن شوهر دار شما را وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهر دار با تجربه که سابقه موفقیت در پرونده مشابه پرونده شما را در زمینه پرونده حکم بچه نامشروع زن شوهر دار شما داشته باشد. در صورتی که تنها قصد اعطای وکالت حکم بچه نامشروع زن شوهر دار دارید با گروه وکلای بزرگمهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما جهت تنظیم وقت جلسه شما با وکیل متخصص در زمینه پرونده حکم بچه نامشروع زن شوهر دار، اقدام نمایند.

 

وکیل مرد حکم بچه نامشروع زن شوهردار

در بسیاری از پرونده ها و به خصوص در پرونده های حکم بچه نامشروع زن شوهردار، با توجه به شرایط پرونده و موکل، ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل مرد متخصص در زمینه حکم بچه نامشروع زن شوهردار فعالیت داشته باشند چرا که بر این باورند که همراه داشتن وکیل مرد حکم بچه نامشروع زن شوهردار می تواند مناسب تر باشد. به این دلیل که عموما خانم ها در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل مرد حکم بچه نامشروع زن شوهردار به دلیل استفامت و پیگیری مداوم و شجاعت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که افراد با وکیل مرد حکم بچه نامشروع زن شوهردار احساس راحتی بیشتری دارند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه وکیل مرد حکم بچه نامشروع زن شوهردار با حضور در پرونده شما می تواند آن را به خوبی پیش ببرد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکیل مرد تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکیل مرد در تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

وکیل مرد در تهران

وکیل خانم حکم بچه نامشروع زن شوهردار

در برخی دیگر از پرونده های حکم بچه نامشروع زن شوهردار، با توجه به شرایط پرونده ترجیح موکلن عزیز بر آن است که با وکیل خانم متخصص در زمینه حکم بچه نامشروع زن شوهردار فعالیت داشته باشند چرا که اعتقاد دارند که همراه داشتن وکیل خانم حکم بچه نامشروع زن شوهردار می تواند گزینه مناسب تری باشد. به این دلیل که عموما اقایان در برخی پرونده ها مناسب نباشند و نیاز به وکیل خانم حکم بچه نامشروع زن شوهردار به دلیل صداقت و دلسوزی در پرونده و احساس مسئولیت بیشتر، احساس شود. همچنین گاه پیش می آید که موکلین خصوصا در میان خانم ها، به دلیل همجنس بودن با وکیل خانم حکم بچه نامشروع زن شوهردار احساس راحتی بیشتری داشته باشند و این می تواند رابطه بین وکیل و موکل را تقویت کند. در بسیاری از پرونده ها به دلیل پنهان کاری و یا شرمساری موکل در بیان برخی موضوعات، پرونده ها پیچیده تر و مشکل خواهند شد.

پس در نتیجه انتخاب وکیل خانم حکم بچه نامشروع زن شوهردار جهت حضور در پرونده شما می تواند انتخابی منطقی باشد. شما می توانید جهت مشاهده لیست وکلای خانم تهران و همچنین مشاهده رزومه و پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای مشاهده لیست وکلای خانم تهران و رزومه آن ها کلیک کنید.

لیست وکلای خانم تهران

وکیل قاضی بازنشسته حکم بچه نامشروع زن شوهردار

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که پرونده حکم بچه نامشروع زن شوهردار خود را به یک وکیل قاضی بازنشسته بسپارند، چون تصورشان بر این است که وکیل قاضی بازنشسته تجربه خیلی بیشتری نسبت به دیگر وکلا دارد. البته که نمی توان منکر این قضیه هم شد، زیرا فردی که قاضی بوده و چندین سال به قضاوت مشغول بوده و بازنشسته شده، به واسطه سابقه کاری که در قوه قضاییه داشته، قوانین را بهتر می داند و با مسئله های حقوقی و دادگاه ها آشنایی بیشتری داشته و همچنین چون هر روزه با پرونده های مختلفی خصوصا در زمینه حکم بچه نامشروع زن شوهردار سر و کار داشته، تجربه ی بالایی هم دارد. از این رو می تواند با کیفیت بهتری کار وکالت را انجام دهد.

پس در نتیجه انتخاب و اخذ وکیل قاضی بازنشسته حکم بچه نامشروع زن شوهردار در پرونده شما می تواند انتخابی مناسب باشد. شما می توانید جهت تماس با قاضبی بازنشسته متخصص در زمینه حکم بچه نامشروع زن شوهردار و همچنین مشاهده پرونده های شاخص موفق ایشان از طریق لینک زیر اقدام کنید.

برای تماس جهت رزرو جلسه با وکیل قاضی بازنشسته و مشاهده پرونده های موفق ایشان کلیک کنید.

وکیل قاضی بازنشسته

 

 

مزایای وکلای با تجربه گروه بزرگمهر  

  • سرعت بخشیدن به روند دادرسی
  • حضور در جلسات دادگاه بدون نیاز به حضور موکل و گزارش دهی منظم به موکل
  • حفظ اسرار و اطلاعات موکل و عدم فاش شدن آن ها
  • شفاف سازی مسائل حقوقی برای موکل
  • پیگیری منظم روند پرونده تا زمان حاصل شدن نتیجه پرونده
  • حق وکالت منصفانه
  • جذب اعتماد موکل و برقراری ارتباط موثر با او
  • انجام فعالیت های حقوقی با به روز ترین سیستم حقوقی
  • به روز بودن و اطلاع از آخرین قوانین کشور
  • برخورد مناسب و محترمانه با موکل و قاضی موکل
  • فعالیت گروه های مجرب در تمامی زمینه های حقوقی(ملکی، خانواده و…)، کیفری و … .

وکالت تخصصی

 

گروه وکلای بزرگمهر با سابقه چندین ساله و داشتن وکلای مجرب و متخصص در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری آماده ارائه خدمات و رسیدگی به پرونده های حقوقی و کیفری شما می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 02144428277

 

 

 

نظرات موکلین اخیر

میانگین امتیاز ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ (4.7) - 731 نظر

نظر آقای م. خ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

بسیار دلسوز. تسلط خوب بر قوانین حقوقی به من کمک کردن تا هر سندی را که امضا کردم بفهمم.

نظر آقای ج. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ایشون یک وکیل حرفه ای هستن و دانش بسیار خوبی در زمینه حقوقی دارند. حمایت بسیار خوبی ارائه دادند و بهترین راهکار را در پرونده ملکی من اجرا کردند. من کاملا راضی هستم.

نظر خانم س. ذ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

جناب وکیل واقعا وکیل بسیار خوبی هستند. در مورد پرونده من که درمورد مسائل خصوصی زندگی من بود به من کمک کردند. از ایشون ممنونم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یک صلح نامه برای من جناب وکیل تنظیم کردن که باهاش تونستم به تمامی حق و حقوقم برسم.

نظر آقای ک. ض
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من کارم نظافت هستش و تو یکی از خانه هایی که رفته بودم بهم اتهام سرقت زدن واقعا از حکم زندان می ترسیدم به خاطر شرایط زندگیم، خداروشکر جناب وکیل کارم رو به خوبی انجام دادند.

نظر خانم ج. ه
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع کیفری متخصص بود. خداروشکر تبرئه شدم با کمکشون

نظر خانم ص. ش
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

شوهرم اذیتم میکرد فک نمیکردم بتونم طلاق بگیرم چون حق طلاق نداشتم الحمدلله با درایت وکیل محترم کارم به خوبی به نتیجه رسید.

نظر آقای ن. م
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طلاق توافقیمون تو یک هفته انجام شد و راحت شدم ممنونم ازتون.

نظر آقای ق. ا
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

هنگام جا به جایی بار یک مشتری ایست بازرسی جلوم رو گرفت و بعد از گشتن ماشین، متاسفانه شیشه در بار پیدا شده بود بازداشت شدم. به کمک جناب وکیل تبرئه شدم. ممنونم ازشون

نظر خانم س. ن
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

من اسمم رو اصلا دوست نداشتم نتیجتا تو سن 40 سالگی تصمیم گرفتمم اسمم رو تغییر دهم شنیده بودم عوض کردن اسم دوندگی زیادی داره خداروشکر آقای وکیل برام اوکیش کرد واقعا ممنونم.

نظر خانم ص. ف
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

حضانت دخترم رو از شوهر سابقم بگیرم و دخترم رو کنار خودم نگه دارم.

نظر آقای ر. س
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سال هاست که بلبرینگ با برند خودم از چین میارم، ولی برندم رو ثبت نکرده بودم، بعد مشاوره باهاشون از خطرات این قضیه آگاه شدم و برند هم به خودشون دادم برام ثبت کنند، قیمنشونم منصفانه بود.

نظر خانم ق. ل
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

وکیل در موضوع خانواده من متخصص بود. ایشون به من راهنمایی های کاربردی داشتن.

نظر آقای ل. گ
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

اتهام مشروب الکلی داشتم که من رو تبرئم کردند.

نظر خانم س. ک
در مورد گروه وکلا

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

باورم نمیشه منع تعقیب برام گرفتن. اتهام من فساد بود که به کمک وکیل عزیز پایان یافت.

به وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهردار امتیاز دهید

462

امتیاز کل حکم بچه نامشروع زن شوهردار

از طریق دکمه زیر به وکیل حکم بچه نامشروع زن شوهردار امتیاز دهید

امتیاز کاربران: 5 ( 1 رای)

وکیل پایه یک دادگستری حامد شاکری نیا

✔️ از جمله مطرح ترین و شناخته شده ترین وکلای تهران متخصص در امور خانواده، ملکی و کیفری و... وکیل پایه یک دادگستری جناب آقای حامد شاکری نیا عضو مرکز مشاوران قوه قضاییه با بیش از ۱۵ سال سابقه وکالت، از جمله مطرح ترین و با تجربه ترین وکلای پایه یک دادگستری تهران در زمینه های کیفری، ملکی و خانواده فعالیت می کنند. ایشان با بیش از ۹۳٪ موفقیت در پرونده های خود، از تجربه و تخصص بالایی در امر وکالت دارند. چنانچه نیازمند جلسه با جناب آقای حامد شاکری نیا وکیل پایه یک دادگستری هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه جلسه شما را با ایشان تنظیم نمایند. تماس بگیرید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه : شماره تماس شما منتشر نخواهد شد

*

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره از وکیل